Voltál már olyan sales prezentáción, ahol tökéletesen felkészülve brillíroztál, mégsem rendeltek tőled semmit?
Volt-e olyan, hogy alaposan megtervezett kampányodra szinte alig reagáltak?
Hadd kérdezzek még egyet: Nőknek akartál eladni?
Ha igen, akkor nagy valószínűséggel ott nem stimmelt valami, hogy nem tudtad megszólítani, vagy cselekvésre ösztönözni őket úgy, ahogy arra vágytak volna.
Pedig azok a cégek, akik nőknek adnak el mostantól sikeresebbek lesznek, mint akik nem szegmentálnak, vagy nem nőkre céloznak. Nem hiszed? Minden előrejelzés ezt valószínűsíti, készülj fel rá te is!
Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el. Ne ess rögtön kétségbe, ezt a hibát nem csak férfiak követik el, sajnos az üzleti életben mi nők is még férfiasan viselkedünk és tervezünk stratégiákat, pedig nem kellene.
Légy férfi vagy nő, ebből a könyvből végre megtudhatod,
mi kell a nőknek
mivel motiválhatod őket
milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni
hogyan tervezz márkastratégiát, amit női vevőid imádni fognak
A kötet adatai:
Kötés: ragasztókötés
Megjelenés éve: 2018
Terjedelem: 132 oldal