A NAGY TÚLÉLŐ

-15%
A NAGY TÚLÉLŐ

Időutazás a marketingben

Szerzők: Veres Zoltán, Fojtik János

Akadémiai Kiadó, 2012

 

 

6 250 Ft
Akció: 5 315 Ft
Kezdete: 2018.08.07   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.

 

Hoffmann Márta és Kozák Ákos

 

A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.

 

Fojtik János és Veres Zoltán

 

A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: kartonált, ragasztókötött
Megjelenés éve: 2012
Terjedelem: 404 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-05-9250-5
VTSZ
4 901
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
shopmania.hu arfalo.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu