Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.
A kötet adatai:
Kötés: kemény, papír
Formátum: Fr/4
Megjelenés éve: 2006
Terjedelem: 544 oldal
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-05-8292-6
Kiadó
Akadémiai Kiadó
VTSZ
4 901
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!