3DS MAX 7 BIBLIA I-II.

-20%
3DS MAX 7 BIBLIA I-II.

Szerző: Kelly L. Murdock

Kiskapu Kiadó, 2005

 

 

16 000 Ft
Akció: 12 800 Ft
Kezdete: 2019.01.28   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Kelly Murdock mérnöki és számítógépes grafikusi háttérrel rendelkezik - bebarangolta az egész 3D ipart, látványterveket készített, térhatású modelleket hozott létre játékfilmekhez, szabadúszó 3D-művészként dolgozott, és még háromdimenziós programozással is foglalkozott.
Könyve a kezdőtől a középhaladóig terjedő tudásszinttel rendelkező felhasználóknak szól, érintve néhány haladó témakört is; a kezdőket külön Gyorstalpaló segíti.
A kötet fő célja, hogy a Max átfogó leírásaként szolgáljon. Ennek a célnak az elérése érdekében a szerző gondos részletességgel taglalja a Max szinte minden szolgáltatását, beleértve az összes alapelemet, anyag- és leképezéstípust, módosítót és vezérlőt.
A 3D Studio max 7-es változatába számos, korábban bővítményként elérhető szolgáltatást beleolvasztottak (ilyen például a Character Studio) - az új szolgáltatások között vannak olyanok, amelyek teljesen újak, nem csak a Maxben, hanem az egész iparágban. A könyvben helyett kapott egy teljes rész, ami a Character Studioval foglalkozik, és néhány további fejezet, amelyek átveszik az új szolgáltatásokat.

 

A kötet adatai:
Méret: 187x235 mm
Kötés: Puhakötés
Megjelenés éve: 2005
Terjedelem: 1542 oldal

A könyv a következőkkel ismertet meg:
• a program kezelőfelülete, a nézetablakok használata, a fájlok kezelése,
• az objektumok (rácsok, kamerák, fények, térgörbületek stb.) alkalmazása, a módosítók és a Modifier Stack,
• modellezés (rugalmas alakzatok, sokszögek, foltok, NURB-ök, összetett objektumok, részecskerendszerek stb.),
• anyagok és leképezések,
• a kamerák vezérlése és a kameraeszközök használata, Multi-Pass Camera hatások, megvilágítás,
• animácó: kulcskockák, az Animation módosító, a Track View nézetek, megszorítások és vezérlők,
• a Character Studio,
• a Dynamics eszköz és a reactor szolgáltatásai,
• leképezés - légkörök, Render Elements, Render Effects, hálózati leképezés, sugárkövetés, képzeletbeli sugár, Video Post kezelőfelület,
• a MAXScript és a bővítmények használata.
Minden fejezetben logikus lépéssorozatokat tartalmazó gyakorlatokat találunk, amelyek általában egy tanulmányozható és összehasonlítható ábrával végződnek. A gyakorlópéldák a könyvhöz tartozó CD-ROM-on is szerepelnek, így élesben is kipróbálhatók.A könyv legvégén négy függeléket találunk, amelyekben a Max 7 új szolgáltatásai, a telepítési és rendszerbeállítások, a Max billentyűparancsai, valamint a könyvhöz tartozó CD-ROM tartalomjegyzéke szerepelnek.

Tartalom:
I. rész ¬ A Max kezelőfelülete
1. fejezet ¬ Tájékozódás - A Max kezelőfelületének felfedezése
2. fejezet ¬ Mindent látni - A nézetablakok használata
3. fejezet ¬ A jelenetek mentése - Fájlok és XRef-ek kezelése
4. fejezet ¬ A Max kezelőfelület testreszabása és egyéb beállítások
II. rész ¬ Objektumok
5. fejezet ¬ Elemi objektumok létrehozása és szerkesztése
6. fejezet ¬ Objektumok kijelölése és tulajdonságaik beállítása
7. fejezet ¬ Objektumok transzformálása: mozgatás, forgatás, méretezés
8. fejezet ¬ Objektumok klónozása és objektumtömbök létrehozása
9. fejezet ¬ Objektumok csoportosítása és összekapcsolása
10. fejezet ¬ A sematikus nézet
11. fejezet ¬ A módosítók és a módosítóverem használata
III. rész ¬ Modellezés
12. fejezet ¬ A modellezés alapjai és a részobjektumok
13. fejezet ¬ Kétdimenziós alakzatok és görbék rajzolása és szerkesztése
14. fejezet ¬ Szerkeszthető poliéredek használata
15. fejezet ¬ Torzítás festéssel
16. fejezet ¬ Hálómódosítók
17. fejezet ¬ Felületmodellezés foltokkal és NURBS objektumokkal
18. fejezet ¬ Összetett objektumok létrehozása
19. fejezet ¬ Részecskék és részecskeáramok létrehozása
IV. rész ¬ Anyagok és mintázattérképek
20. fejezet ¬ A Material Editor felfedezése
21. fejezet ¬ Egyszerű anyagok létrehozása
22. fejezet ¬ Többrétegű anyagok létrehozása haladóknak
23. fejezet ¬ Anyagok részletessé tétele térképek használatával
24. fejezet ¬ A térképkoordináták kezelése
25. fejezet ¬ Beégetett anyagmintázatok létrehozása
VI. rész ¬ Kamerák és fények
26. fejezet ¬ A kamerák használata
27. fejezet ¬ Alapvető megvilágítási módszerek
28. fejezet ¬ Különleges világítás, fénykövetés és sugárszámítás
VI. rész ¬ Animáció
29. fejezet ¬ Az animáció és a kulcskockák alapjai
30. fejezet ¬ Animációs módosítók alkalmazása
31. fejezet ¬ Egyedi jellemzők bekötése
32. fejezet ¬ Animáció megszorítások és vezérlők alkalmazásával
33. fejezet ¬ Az Expression vezérlő használata
34. fejezet ¬ A Track View használata
VII. rész ¬ Character Studio, vázkészítés
és ellentétes mozgás
35. fejezet ¬ Bipedek létrehozása és animálása
36. fejezet ¬ Bőr illesztése bipedekre a Physique módosító alkalmazásával
37. fejezet ¬ Bipedsokaság vezérlése
38. fejezet ¬ Karakterváz készítése saját kezűleg
39. fejezet ¬ Ellentétes mozgás
VIII. rész ¬ Dinamika és a reaktor
40. fejezet ¬ Térgörbületek használata
41. fejezet ¬ Dinamikaszimuláció létrehozása
42. fejezet ¬ Animáció a reactor segítségével
IX. rész ¬ Leképezés és mentális sugár
43. fejezet ¬ A leképezés alapjai
44. fejezet ¬ Légköri hatások
45. fejezet ¬ Leképezési elemek és hatások használata
46. fejezet ¬ A sugárkövetés és a mental ray leképező
47. fejezet ¬ Hálózati leképezés
48. fejezet ¬ A Video Post felület használata
X. rész ¬ A MAXScript és a bővítmények
49. fejezet ¬ Automatizálás a MAXScript segítségével
50. fejezet ¬ A Max kiegészítése külső fejlesztésű bővítményekkel
Függelékek
A függelék ¬ Újdonságok a Max 7-ben
B függelék ¬ A 3ds max 7 telepítése és beállítása
C függelék ¬ A Max billentyűparancsai
D függelék ¬ A CD-melléklet tartalma

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-963-701-6
VTSZ
4 901
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
shopmania.hu arfalo.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu