A KIADVÁNYTERVEZÉS ALAPJAI

A KIADVÁNYTERVEZÉS ALAPJAI

Szerző: Molnár István

Dialóg Campus Kiadó, 2007

 

Jó állapotú használt könyv.

5 500 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Jó állapotú használt könyv.

 

A gutenbergi korszak fémbe öntött betűjének végső elmúlása és a desk-top publishing-rendszerek elterjedése erős hatást gyakorolt korunk tipográfiai formaalkotására. Manapság pompás technikai eszközök birtokába jutottunk, de sokat veszítettünk abból a képességünkből, hogy az új technikai problémákra megfelelő művészi megoldásokat találjunk. Ha megtörjük a hagyományos struktúrákat, megtehetjük unalmasan is, de úgy is, hogy a figyelmet a valódi új értékekre irányítjuk. Ebben szeretne segítséget nyújtani ez a kötet, és abban, hogy régmúlt korok ismeretei se menjenek teljesen veszendőbe.

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Kiadó
Használt vagy régi könyv
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu