Új jelszó kérése
Új jelszó kérése
Kategóriák
Sikerlistánk
Bankkártyás fizetés
Tanúsítvány
SSL Certificate
Pénznem váltás
Facebook

Foxpost csomagautomaták

Foxpost banner

Pick Pack Pont

pickpack_logo

Marketing


Sorrend:

-15%
MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK

Typotex Kiadó, 2017

 

A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.

 
3 800 Ft
Akció: 3 230 Ft
Kezdete: 2017.11.25
A készlet erejéig!
-15%
VAN EGY ÖTLETEM - HOGYAN ÉPÍTS ÉNMÁRKÁT?

Szerző: Oravecz Nóra

Libri Kiadó, 2017

 

Hogyan lehet sikeres énmárkát építeni az online világban? Van egy ötleted, de nem tudod, miként fogj hozzá a megvalósításhoz? Hogyan érheted el, hogy a neten milliók kövessék a bejegyzéseidet?

Oravecz Nóra saját tapasztalatai mellett ezúttal a legsikeresebb hazai és nemzetközi bloggerek, illetve véleményvezérek tanácsait is megosztja olvasóival, így a leghitelesebb szakemberektől tudhatjuk meg,

- miként érhetjük el, hogy emlékezzenek ránk;

- hogyan alakíthatunk ki elkötelezett követői bázist;

- mi kell egy pénzügyi szempontból is megtérülő énmárka felépítéséhez.

 
2 999 Ft
Akció: 2 550 Ft
Kezdete: 2017.09.20
A készlet erejéig!
-15%
A KÉRDEZÉS 50 ÁRNYALATA II.

Gyakorlati kérdezéstechnika értékesítőknek- Tréningjegyzet 2. rész: Haladó technikák

Szerzők: Dr. Fuchs Anita, Nyíri Zoltán

Design Kiadó Kft., 2017

 

Eleged van már az egyforma üzleti könyvekből? Mind ugyanazt mondja? A motivációd megvan, de most már mutassák meg, hogy kell csinálni? Akkor erre a kétrészes tréning jegyzetre van szükséged! Ez a könyvnek látszó tárgy ugyanis nem egy szokásos önfejlesztő üzleti könyv! Ne számíts benne motivációs történetekre, jól hangzó elméletekre, általános okosságokra! Valójában ez egy professzionális technikai anyag, az egyik legnépszerűbb képzésünk, a hat napos „Kérdezéstechnika értékesítőknek” tréningsorozat kivonata. Ezt a programot az elmúlt években kizárólag cégek megrendelésére, zárt körben szállítottuk, most először tárjuk nagy nyilvánosság elé. Az idők során összegyűlt ipari mennyiségű eladástechnikai információ kerül benne bemutatásra részletes tréneri magyarázatokkal, számtalan példával és konkrét gyakorlatokkal.

 
2 990 Ft
Akció: 2 540 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A KÉRDEZÉS 50 ÁRNYALATA I.

Gyakorlati kérdezéstechnika értékesítőknek- Tréningjegyzet 1. rész: Alapok

Szerzők: Dr. Fuchs Anita, Nyíri Zoltán

Design Kiadó Kft., 2017

 

Eleged van már az egyforma üzleti könyvekből? Mind ugyanazt mondja? A motivációd megvan, de most már mutassák meg, hogy kell csinálni? Akkor erre a kétrészes tréning jegyzetre van szükséged! Ez a könyvnek látszó tárgy ugyanis nem egy szokásos önfejlesztő üzleti könyv! Ne számíts benne motivációs történetekre, jól hangzó elméletekre, általános okosságokra! Valójában ez egy professzionális technikai anyag, az egyik legnépszerűbb képzésünk, a hat napos „Kérdezéstechnika értékesítőknek” tréningsorozat kivonata. Ezt a programot az elmúlt években kizárólag cégek megrendelésére, zárt körben szállítottuk, most először tárjuk nagy nyilvánosság elé. Az idők során összegyűlt ipari mennyiségű eladástechnikai információ kerül benne bemutatásra részletes tréneri magyarázatokkal, számtalan példával és konkrét gyakorlatokkal.

 
2 990 Ft
Akció: 2 540 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
LÁTOGATÓKBÓL VEVŐT

avagy hogyan építs egyszerű módszerekkel bevételteremtő gépezetet

Szerző: Gál Kristóf

Magánkiadás, 2016

 

Kristóf 2005 óta vállalkozó, és ma már elismert marketing tanácsadó. Az elmúlt években tanulmányozta szinte az összes világszinten is élvonalbeli marketing stratéga módszerét, sokat ki is próbált ezek közül, és a saját cégét, a Klikkmarketinget is ezek mentén építette. Az elméleti tanulmányok mellett tehát hatalmas gyakorlati tapasztalata is van nem csak a saját cége, de rengeteg ügyfél projekt kapcsán is.

Kristófnak és a Klikkmarketingnek mostanra már saját online marketing koncepciója van, amit TNT stratégiának neveztek el. A vállalkozás első éveinek lassú, "szenvedős" fejlődés után - bár ennek akkor még neve nem volt -, a TNT stratégiával tudott a Klikkmarketing meghatározó vállalkozássá nőni. Azóta már sokan fizetnek Kristófnak akár több mint 50.000 Ft-ot egy 1 órás konzultációért a témában.

 
3 990 Ft
Akció: 3 190 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
GOOGLE ADWORDS

hirdetések készítése és optimalizálása

Szerző: Gál Kristóf

Magánkiadás, 2016

 

Gál Kristóf az egyik legtapasztaltabb hazai AdWords szakértő. Már akkor Adwords hirdetésekkel foglalkozott, amikor Magyarországon még szinte alig tudta valaki, hogy egyáltalán létezik a Google AdWords rendszer.

 

Mindenképpen úttörőnek számít AdWords témában: elsőként indított magyar nyelvű blogot, magyar nyelvű online tanfolyamot, magyar oktató anyagot és az elsők között szerezte meg a különböző Google minősítéseket. Munkatársaival a Klikkmarketingnél folyamatosan növekvő számú ügyfél Adwords fiókját kezel, és így éves szinten 300 millió Ft-nál is több AdWords hirdetési költség sorsáról dönt.

 
3 990 Ft
Akció: 3 190 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

Szerző: Klausz Melinda

Athenaeum 2000 Kiadó, 2016

 

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

 
3 490 Ft
Akció: 2 965 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
LEHETSZ KIVÉTELES

Az énmárkaépítés alapjai

Szerző: László Móni

Kossuth Kiadó, 2015

 

Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit is jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Hogyan fogjunk hozzá a tudatos énmárka építéshez és mi történik, ha ezzel az egésszel nem foglalkozunk?

 
3 990 Ft
Akció: 3 190 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ÉNMÁRKA 2.0

Népszerűsítsd magad az interneten is!

Átdolgozott, bővített kiadás

HVG Kiadó, 2015

 

 „Énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.”

Jeff Bezos, az Amazon alapítója

 

• Hogyan építhetjük fel személyes márkánkat?

• Hogyan tehetjük kedvezőbbé mások rólunk szóló véleményét?

• Hogyan építhetünk kiváló kapcsolatokat?

• Hogyan növelhetjük ismertségünket az internet segítségével?

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
KIS LÉPÉS, NAGY HATÁS

Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?

Szerzők: Steve J. Martin - Noah J. Goldstein - Robert B. Cialdini       

HVG Kiadó, 2015

 

Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?

• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?

• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?

• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?

• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
REKLÁMCSINÁLÁS

A kis adrenalinjáték

Szerző: Kaszás György

HVG Kiadó, 2014

 

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?

 
4 200 Ft
Akció: 3 360 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
BEVEZETÉS A TELEPÜLÉSMARKETINGBE

Szerző: Boros Lajos; Garamhegyi Ábel

JATE Press, 2010

 

A jegyzetben többnyire településmarketingről beszélünk. Ennek oka, hogy kutatásainkat elsősorban nagy- és középvárosokon végeztük, ugyanis leginkább számukra adottak a lehetőségek mind pénzügyi, mind humán erőforrás, mind közigazgatási szempontból marketing kampányok tervezésére és lebonyolítására. Ezeken túl legerősebben talán közöttük jelentkezik a piaci verseny és ezzel a szükségszerűség a lehetőségek kiaknázására.

 
2 835 Ft
Akció: 2 410 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ÜZLET JAMIE OLIVER MÓDRA

A tudatos márkaépítés 10 receptje

Szerző: Trevor Clawson     

HVG Kiadó, 2010

 

Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ROI A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN

Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése?

Szerzők: Guy Powell, Steven Groves, Jerry Dimos        

HVG Kiadó, 2012

 

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?

 

A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.

 

A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ELEGÁNS MEGOLDÁSOK NYOMÁBAN

Miért azok a legjobb ötletek, amelyekből hiányzik valami

Szerző: May, Matthew E.   

HVG Kiadó, 2011

 

Mitől lett a Maffiózók befejező része a televíziózás történetének egyik legnagyobb visszhangot kiváltó eseménye? Miért okoz függőséget a sudoku, és miért olyan pokolian ellenállhatatlan az iPhone? Az ok egy szóban kifejezve az elegancia.

 

Az üzleti életben nincs megállás. A különleges, innovatív, kreatív képességre egyre nagyobb szükség van a kiélezett piaci versenyben. A dizájngondolkodás szinte létkérdés a mai gazdasági életben. De vajon mi kell egy jó termékhez, vannak-e szabályai a tudatos dizájngondolkodásnak?

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
KREÁTOROK

Az új ipari forradalom mesterei

Szerző: Anderson, Chris    

HVG Kiadó, 2013

 

Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó cégét. Korszakalkotó változásoknak lehetünk tanúi. A legújabb termelési eszközök a digitális gyártástól az online gyári szolgáltatásokig mindenki számára hozzáférhetővé váltak. Nem kétséges, a nyílt forráskódú tervezésnek és a csináld magad gyártásnak köszönhetően néhány éven belül a globális gazdaság új szereplői, a kreátorok veszik át a bitek uralmát. Ahogy korábban a világháló a tömegmédia egyeduralmának vetett véget, most a kreátorok ítélik halálra a tömeggyártás monopóliumát.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
MINDCARDS - 52 gyakorlat a sikeres értékesítéshez

Önfejlesztő kártyák

HVG Kiadó, 2011

 

A sikeres értékesítést a jól kidolgozott üzleti stratégia, a megfelelő kommunikáció, valamint a magabiztosság és a pozitív hozzáállás garantálja.

A kártyacsomag pszichológusok által összeállított 52 praktikus, egyszerűen megvalósítható, önfejlesztő gyakorlatot tartalmaz, hogy az értékesítés igazán izgalmas kihívást jelentsen számodra. Segít, hogy elnyerd ügyfeleid bizalmát, hasznos tippeket ad, hogy felkészült és magabiztos légy munkád során.

 
1 900 Ft
Akció: 1 520 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
BOLTI ELADÁS

Szerző: Rozványi Dávid

BBS-Info, 2007

 

A bolti eladás nem egyszerű feladat, már jóval azelőtt el kell kezdenünk készülni rá, mielőtt reggel kinyitnánk az üzlet ajtaját. Részben mesterség, azaz magas szintű tudás, részben pedig művészet, hiszen az általános ismereteken túl mindenkinek meg kell találnia a saját hangját is, amivel hitelesen tudja megszólítani a vevőt. Az igazán jó eladót nem a rövid távú értékesítési forgalma alapján tudjuk felismerni, hanem arról, hogy a vevők szívesen fordulnak hozzá éveken keresztül.

A könyv abban nyújt segítséget, hogy megismerjük a bolti értékesítés azon rejtett személyes lehetőségeit, amelyek alkalmazásával hosszútávon növelni tudjuk vevőink bizalmát, és így boltunk forgalmát is.

 

 
970 Ft
Akció: 775 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
INTERNET SIKERKALAUZ

avagy hogyan szerezhet bevételt weboldala segítségével?

Szerző: Komáromi Zsombor

Kossuth Kiadó, 2011

 

A szerző közel száz kis- és középvállalkozás weboldalának tervezőjeként és fenntartójaként, évtizedes tapasztalatai alapján foglalja össze tömör kézikönyvében mindazt, amit egy vezetőnek tudnia illik ahhoz, hogy jó döntéseket hozhasson cége internetes fejlesztéseivel kapcsolatban. A könyv főbb témái: internetes alapismeretek, keresőoptimalizálás, hirdetési lehetőségek, webáruházak felépítése és fenntartása, webes ergonómia, hasznos programok és trükkök.

 
3 490 Ft
Akció: 2 790 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
A FACEBOOK KORA

Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

Szerző: Clara Shih

Kiskapu Kiadó, 2011

 

Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal.
Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
CÉGVEZETÉS ÉS MARKETING AZ E-KORBAN

Kis- és középvállalkozások újratöltve!

Szerkesztette: dr. Bíró Péter

T. bálint Kiadó, 2011

 

Olvasta, hogy választásokat nyertek a Facebookkal? Ön is alkalmazza már az üzleti életben? Hallotta, hogy vállalatok tevékenységüket a számítástechnika segítségével irányítják, hogy minimalizálják a tévedéseket? És Ön alkalmazza már a számítástechnikát? Tudta, hogy a reklámköltségek hatékonysága ma már jól mérhető? Ön méri?

 

Lehet-e hagyományosan céget vezetni a korszerű eszközökkel, a tegnapi tudással eredményesen alkalmazni a holnap eszközeit? Kötetünket a kkv – szektor tulajdonosainak, vezetőinek, vezető beosztású dolgozóinak ajánljuk. Olyanoknak, akik elég bátrak, hogy kérdezzenek, elég kíváncsiak a válaszokra, elég nyitottak, hogy az új ismereteket befogadják, és elég nagy az elszántságuk, hogy az új ismereteik alapján változtassanak.

 

Nekik szeretnénk segíteni!

 
3 490 Ft
Akció: 2 790 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
PUBLIC RELATIONS

Szerzők: Nyárády Gáborné dr., Dr. Szeles Péter

Perfekt Kiadó, 2011

 

A kiadvány a public relations elméletét és gyakorlatát összefoglaló alaptankönyv, melyet elsősorban a hazai és a határon túli BSc és BA alapszakok azon magyar nyelvű kurzusai számára készítettünk, ahol a public relations bevezető vagy önálló tárgyként szerepel, és kiegészítik olyan tantárgyak, amelyek a kapcsolat- és hírnévmenedzsment professzionális műveléséhez szükséges specifikus vagy komparatív ismereteket közvetítik (pl. média, médiatechnika, kommunikációkutatás és -tervezés, kommunikációs jog és etika).

 
4 590 Ft
-15%
FACEBOOK MŰHELYTITKOK

Marketing a közösségi hálón

Szerkesztette: Pankász Balázs, Nádasdy Krisztina

Publikon Kiadó, 2010

 

A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.

Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy pillantást vetnének rá.

 

 
3 999 Ft
Akció: 3 395 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
A MARKETING ALAPJAI

Szerző: Veres Zoltán, Szilágyi Zoltán

Perfekt Kiadó, 2011

 

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.

 
4 200 Ft
A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS

Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina

Perfekt Kiadó, 2012

 

A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú, aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára.

 

 
3 200 Ft
-10%
MARKETINGKUTATÁS GYAKORLATA

Szerző: Tamus Antalné dr.

Saldo Kiadó, 2011

 

A marketing alapok - gyakorló feladatokkal című tankönyvre épülő kiadvány, melyről a szakemberek így vélekedtek:

 

A Tamus Antalné Dr. által készített „A marketingkutatás gyakorlata” című tankönyv olvasása után az első reakció az örömé és a gratulációé kell, hogy legyen.

Kutatásmódszertannal foglalkozó szakemberként valahányszor kezembe akad egy-egy új módszertani jegyzet vagy könyv, előre felteszem magamnak a kérdést, mit lehet vajon ezen a területen újat mondani vagy mutatni a hallgatónak? A legnagyobb tisztelettel jelentem, lehet! Erre pedig a Marketingkutatás gyakorlata című anyag és Tamus Antalné Dr. munkája tökéletes példa.

 
3 200 Ft
Akció: 2 880 Ft
Kezdete: 2016.05.01
A készlet erejéig!
-15%
NEMZETKÖZI MARKETING

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János

Dialóg Campus Kiadó, 2009

 

A magyar piacon nagyon aktuális és szükséges volt egy olyan könyv megjelentetése, amely röviden, tömören, szakszerűen és olvasmányosan összefoglalja az olvasó számára az alapvető tudnivalókat a nemzetközi marketing tárgykörében. Egyrészt azért, mert a magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése továbbra is az, hogy vállalataink milyen teljesítményre képesek a nemzetközi versenyben. Másfelől, a többnyire hazai környezetben működő üzleti szervezetek számára is egyre inkább megmutatkoznak a verseny nemzetközi vonásai és követelményei, mivel a magyarországi piaci résztvevők között egyre több nemzetközi vállalatnak a magyarországi leányvállalata. A 2002-ben a legmagasabb árbevételt elért 20 vállalat között legalább 15 nemzetközi vállalatnak a magyarországi cége. A mai és a jövőbeli üzleti viselkedés számára egyre kevésbé elfogadható a marketingszemlélet, a vevőorientáció hiánya. Újdonsága a kiadásnak az, hogy néhány szemelvényt és mellékletet angol nyelven közlünk.

 
4 980 Ft
Akció: 4 235 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
MÁRKA ÉS MÁRKANÉV - Elfogyott

Márkakutatás és nyelvészet - metszéspontok, lehetőségek, kihívások

Szerző: Kovács László

Tinta Kiadó, 2017

 

A márkákkal foglalkozó szakirodalom Magyarországon többnyire a marketing, illetve a gazdaságtudomány eszközeivel és nézőpontjából vizsgálja a márkák tulajdonságait.

A márkák (pontosabban a márkanevek) ugyanakkor nyelvi jelek is: szókészletünk és mentális lexikonunk részei. Ebből következik, hogy a márkanevek nyelvészeti, közelebbről alkalmazott nyelvészeti eszközökkel és módszerekkel is vizsgálhatók.

Jelen kötet elsődleges célja, hogy bemutassa, milyen (alkalmazott) nyelvészeti eszközök, milyen formában használhatóak a márkák és a márkanevek vizsgálatában és hogy a(z) (alkalmazott) nyelvtudomány mivel tud hozzájárulni egyrészt a márkák pontosabb megismeréséhez, másrészt a márkák értékének növeléséhez.

 
2 990 Ft
  100 DOLOG, AMIT MINDEN TERVEZŐNEK TUDNIA KELL AZ EMBEREKRŐL - Elfogyott

Szerző: Susan Weinschenk

Kiskapu Kiadó, 2011

 

Azért tervezünk, hogy valamilyen választ csiholjunk ki a felhasználókból. Azt szeretnénk, hogy vásároljanak, többet olvassanak, vagy megtegyenek valami mást. Ha a tervezés során nem vagyunk tisztában azzal, mit miért tesznek az emberek, az olyan, mintha térkép nélkül indulnánk egy város felfedezésére. Ebben a könyvben a tudományos és kutatási eredményeket gyakorlati példákkal ötvöztem, hogy megalkossak egy minden tervező számára nélkülözhetetlen útmutatót. A segítségével képes leszel könnyen használható és vonzó honlapot, alkalmazást vagy más terméket tervezni, amely megfelelően illeszkedik ahhoz, ahogyan a felhasználók gondolkodnak, dolgoznak és játszanak.
/Dr. Susan Weinschenk/

 
3 200 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.