Új jelszó kérése
Új jelszó kérése
Kategóriák
Sikerlistánk
Bankkártyás fizetés
Tanúsítvány
SSL Certificate
Pénznem váltás
Facebook

Foxpost csomagautomaták

Foxpost banner

Pick Pack Pont

pickpack_logo

Marketing


Sorrend:

12

-15%
TURIZMUSMARKETING

Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit

Akadémiai Kiadó, 2017

 

A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét problémával szembesülünk, ahol a villámmegoldás helyett stratégiai gondolkodásra és tervezésre van szükség. Ez a könyv a modern trendeket követve mutatja be a turizmusmarketing sajátosságait, segítve a speciális döntési mechanizmusok megismerését. Biztos alapot ad ahhoz, hogy az üzleti célkitűzéseinknek megfelelő mennyiségű, minőségű és költségi szerkezetű vendégkört tudjunk felépíteni, és a változó igényekre hatékonyan reagáljunk. Ha mindent maximális szakmai igényességgel terveztünk és valósítottunk meg, akkor biztosak lehetünk benne, hogy az eredmény sem marad el. Kamatoztassák a megszerzett tudást a turizmusban, próbálják ki a leírtakat a gyakorlatban is!

Horváth Orsolya ügyvezető,

Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.

 
4 900 Ft
Akció: 4 165 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A KÉRDEZÉS 50 ÁRNYALATA II.

Gyakorlati kérdezéstechnika értékesítőknek- Tréningjegyzet 2. rész: Haladó technikák

Szerzők: Dr. Fuchs Anita, Nyíri Zoltán

Design Kiadó Kft., 2017

 

Eleged van már az egyforma üzleti könyvekből? Mind ugyanazt mondja? A motivációd megvan, de most már mutassák meg, hogy kell csinálni? Akkor erre a kétrészes tréning jegyzetre van szükséged! Ez a könyvnek látszó tárgy ugyanis nem egy szokásos önfejlesztő üzleti könyv! Ne számíts benne motivációs történetekre, jól hangzó elméletekre, általános okosságokra! Valójában ez egy professzionális technikai anyag, az egyik legnépszerűbb képzésünk, a hat napos „Kérdezéstechnika értékesítőknek” tréningsorozat kivonata. Ezt a programot az elmúlt években kizárólag cégek megrendelésére, zárt körben szállítottuk, most először tárjuk nagy nyilvánosság elé. Az idők során összegyűlt ipari mennyiségű eladástechnikai információ kerül benne bemutatásra részletes tréneri magyarázatokkal, számtalan példával és konkrét gyakorlatokkal.

 
2 990 Ft
Akció: 2 540 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A KÉRDEZÉS 50 ÁRNYALATA I.

Gyakorlati kérdezéstechnika értékesítőknek- Tréningjegyzet 1. rész: Alapok

Szerzők: Dr. Fuchs Anita, Nyíri Zoltán

Design Kiadó Kft., 2017

 

Eleged van már az egyforma üzleti könyvekből? Mind ugyanazt mondja? A motivációd megvan, de most már mutassák meg, hogy kell csinálni? Akkor erre a kétrészes tréning jegyzetre van szükséged! Ez a könyvnek látszó tárgy ugyanis nem egy szokásos önfejlesztő üzleti könyv! Ne számíts benne motivációs történetekre, jól hangzó elméletekre, általános okosságokra! Valójában ez egy professzionális technikai anyag, az egyik legnépszerűbb képzésünk, a hat napos „Kérdezéstechnika értékesítőknek” tréningsorozat kivonata. Ezt a programot az elmúlt években kizárólag cégek megrendelésére, zárt körben szállítottuk, most először tárjuk nagy nyilvánosság elé. Az idők során összegyűlt ipari mennyiségű eladástechnikai információ kerül benne bemutatásra részletes tréneri magyarázatokkal, számtalan példával és konkrét gyakorlatokkal.

 
2 990 Ft
Akció: 2 540 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
PR ESETEK HALADÓKTÓL

Szerző: Horváth Magyary Nóra

Akadémiai Kiadó, 2017

 

A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos válsághelyzet során is együtt dolgoztunk. Nóra mindig, minden körülmények között képes megőrizni hidegvérét és a szervezet számára bizonyítani a PR által képviselt hozzáadott értéket. Nagyra becsülöm szakmai tudását, vezetői képességeit, intelligenciáját, hatékonyságát, elkötelezettségét s legfőképp a PR kommunikációs szakma iránti szenvedélyét. Hivatásában az élethosszig tartó tanulás és felfedezés, valamint a szűnni nem akaró érdeklődés és kíváncsiság példaképe. A könyv olvasói is minden bizonnyal nagyra értékelik majd alapos felkészültségét és széles körű tapasztalatát. Nóra valójában a vállalati kommunikáció „nagyasszonya". (Viviane Huybrecht, a KBC Csoport vállalati kommunikációs igazgatója és szóvivője, a Kommunikációs Igazgatók Európai Szövetségének alapító tagja)

 
5 400 Ft
Akció: 4 590 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETINGTERVEZÉS

Szerzők: Keszey Tamara, Gyulavári Tamás

Akadémiai Kiadó, 2016

 

A marketingtervezés során a menedzsereknek nagyon összetett folyamatokat kell egymáshoz hangolniuk. A számtalan marketingeszköz és azok végtelen kombinációja, a párhuzamos marketingprogramok interakciói, valamint mindezek stratégiai, taktikai vonatkozásai komplex döntési helyzeteket hoznak létre. Ennek következtében a marketingmenedzserek csak akkor tudnak tudatosan építkezni, ha megfelelő struktúrákban gondolkodnak, és rendelkeznek olyan elméleti keretekkel, amelyek segítenek a szerteágazó tevékenységben rendet teremteni

 
5 460 Ft
Akció: 4 640 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
LÁTOGATÓKBÓL VEVŐT

avagy hogyan építs egyszerű módszerekkel bevételteremtő gépezetet

Szerző: Gál Kristóf

Magánkiadás, 2016

 

Kristóf 2005 óta vállalkozó, és ma már elismert marketing tanácsadó. Az elmúlt években tanulmányozta szinte az összes világszinten is élvonalbeli marketing stratéga módszerét, sokat ki is próbált ezek közül, és a saját cégét, a Klikkmarketinget is ezek mentén építette. Az elméleti tanulmányok mellett tehát hatalmas gyakorlati tapasztalata is van nem csak a saját cége, de rengeteg ügyfél projekt kapcsán is.

Kristófnak és a Klikkmarketingnek mostanra már saját online marketing koncepciója van, amit TNT stratégiának neveztek el. A vállalkozás első éveinek lassú, "szenvedős" fejlődés után - bár ennek akkor még neve nem volt -, a TNT stratégiával tudott a Klikkmarketing meghatározó vállalkozássá nőni. Azóta már sokan fizetnek Kristófnak akár több mint 50.000 Ft-ot egy 1 órás konzultációért a témában.

 
3 990 Ft
Akció: 3 190 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
GOOGLE ADWORDS

hirdetések készítése és optimalizálása

Szerző: Gál Kristóf

Magánkiadás, 2016

 

Gál Kristóf az egyik legtapasztaltabb hazai AdWords szakértő. Már akkor Adwords hirdetésekkel foglalkozott, amikor Magyarországon még szinte alig tudta valaki, hogy egyáltalán létezik a Google AdWords rendszer.

 

Mindenképpen úttörőnek számít AdWords témában: elsőként indított magyar nyelvű blogot, magyar nyelvű online tanfolyamot, magyar oktató anyagot és az elsők között szerezte meg a különböző Google minősítéseket. Munkatársaival a Klikkmarketingnél folyamatosan növekvő számú ügyfél Adwords fiókját kezel, és így éves szinten 300 millió Ft-nál is több AdWords hirdetési költség sorsáról dönt.

 
3 990 Ft
Akció: 3 190 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETING

Szerző: Bauer András, Berács József

Akadémiai Kiadó, 2016

 

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

 

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

 
5 000 Ft
Akció: 4 250 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
DIGITALIZÁCIÓ ÉS ÚJ MÉDIA

Trendek, stratégiák, illusztrációk

Szerző: Fehér Katalin

Akadémiai Kiadó, 2016

 

Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv!

 

Heal Edina igazgató, Google Magyarország

 
3 570 Ft
Akció: 3 035 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
ÜZLETI KAPCSOLATOK KUTATÁSA

Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre, Bódi-Schubert Anikó

Akadémiai Kiadó, 2016

 

Gelei Andrea, Dobos Imre és Bódi-Schubert Anikó könyve az Üzleti kapcsolatok kutatása címet viseli ugyan, azonban a szerzők a fontos és előremutató módszertani sajátosságok mély és alapos elemzése mellett meghatározó jelentőségű stratégiai és elméleti kérdéseket is tárgyalnak. A kötetben bemutatott új módszertani megközelítések alapvető hasznossága abban rejlik, hogy könnyebben hozzáférhetővé, mérhetővé és ezáltal hatékonyabban kezelhetővé teszik az üzleti kapcsolatok menedzselését. A szerzők olyan hiánypótló módszereket dolgoztak ki, amelyek nagymértékben megkönnyítik a kutatók és - nem utolsósorban - a valóban nemzetközi színvonalú tevékenységre törekvő vállalati vezetők munkáját abban, hogy eredményesebben tájékozódhassanak a nemzetközi üzleti hálózatok bonyolult, szövevényes dzsungelében. A könyv megbízható iránytűként segíti az olvasót napjaink komplex üzleti világának mélyebb, cselekvő megismerésében. Mandják Tibor, kutatóprofesszor, EM Normandie (Normandy Business School), Le Havre, Franciaország

 
3 900 Ft
Akció: 3 315 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
BEVEZETÉS A PIACKUTATÁSBA

Szerzők: Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta

Akadémiai Kiadó, 2016

 

Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a könyv garantáltan nem az. Jó érzés töltött el, amikor először végiglapoztam. Lám csak, lehet egy magyar nyelvű piackutatási szakkönyv is érdekes, olvasmányos, egyben professzionális. És gyakorlatias, a legfejlettebb módszertanok csínja-bínja benne van világos példákkal alátámasztva. Sokkal tovább megy az alapoknál, A tapasztalt marketingesnek is rengeteg jó tippet, javaslatot tartogat. A jobb cégek a kutatásra ma már nem költségként, hanem beruházásként tekintenek. Ennek a beruházásnak akkor a legjobb a megtérülése, ha minden résztvevő - a piackutató, a marketinges, de még a pénzügyi vagy a csúcsvezetők is - egy nyelvet beszélnek. Ezt a könyvet mindenkinek ajánlom szíves fogyasztásra.

 

Müller Kornél,

Senior CMi Director, Unilever Europe, Rotterdam

 
5 700 Ft
Akció: 4 845 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

Szerző: Klausz Melinda

Athenaeum 2000 Kiadó, 2016

 

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

 
3 490 Ft
Akció: 2 965 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A REKLÁM FOGALOMTÁRA

Második, bővített kiadás

A 2005-ös kiadás bővített, aktualizált változata.

Szerző: Virányi Péter

Gondolat Kiadó, 2015

 

Társaságban mindig akad több olyan közös beszédtéma, amelynek mindenki "szakértője". Ezek a "szakértett" területek többnyire a foci, politika, nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor kiegészült a reklámokkal. Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú, cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak művelőiről. Pedig mindannyian foglalkozunk vele. Amikor névjegyet csináltatunk, vagy netán magunk készítjük el, amikor beszélünk önmagunkról, munkánkról, amikor fejléces levelet írunk, akkor is reklámot készítünk. De önkéntes reklámhordozók vagyunk, amikor bevásárlószatyrainkat lóbálva megyünk az utcán. A reklámok akarva-akaratlanul bevonultak mindennapjainkba, szófordulatai a köznyelvbe; értékeket, divatot közvetítenek számunkra.

 
3 500 Ft
Akció: 2 975 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
BEVEZETÉS A MARKETINGBE

Akadémiai Kiadó, 2015

 

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében.  Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát.  Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

 

Dr. Veres Zoltán (sorozatszerkesztő, Pannon Egyetem, Veszprém)

 
5 200 Ft
Akció: 4 420 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
NEMZETKÖZI MARKETING

Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet

Akadémiai Kiadó, 2015

 

Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem, aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai, távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói, szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek kezükbe. Morita Tsuneo (a Tateyama R & D Europe Ltd. vezérigazgatója, volt egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió)

 
5 200 Ft
Akció: 4 420 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
LEHETSZ KIVÉTELES

Az énmárkaépítés alapjai

Szerző: László Móni

Kossuth Kiadó, 2015

 

Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit is jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Hogyan fogjunk hozzá a tudatos énmárka építéshez és mi történik, ha ezzel az egésszel nem foglalkozunk?

 
3 990 Ft
Akció: 3 190 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ÉNMÁRKA 2.0

Népszerűsítsd magad az interneten is!

Átdolgozott, bővített kiadás

HVG Kiadó, 2015

 

 „Énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.”

Jeff Bezos, az Amazon alapítója

 

• Hogyan építhetjük fel személyes márkánkat?

• Hogyan tehetjük kedvezőbbé mások rólunk szóló véleményét?

• Hogyan építhetünk kiváló kapcsolatokat?

• Hogyan növelhetjük ismertségünket az internet segítségével?

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
KIS LÉPÉS, NAGY HATÁS

Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?

Szerzők: Steve J. Martin - Noah J. Goldstein - Robert B. Cialdini       

HVG Kiadó, 2015

 

Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?

• Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?

• Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?

• Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?

• Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
ALAPMARKETING PÉLDATÁR

Szerző: Kiss Mariann

Akadémiai Kiadó, 2014

 

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

 

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

 
2 800 Ft
Akció: 2 380 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
ALAPMARKETING

Szerző: Kiss Mariann

Akadémiai Kiadó, 2014

 

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

 

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

 
3 500 Ft
Akció: 2 975 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MÁRKÁZOTT SZÓRAKOZTATÁS

Szerző: Papp-Váry Árpád

Akadémiai Kiadó, 2014

 

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

 

Sas István, reklámpszichológus, reklámfilmrendező

 
4 850 Ft
Akció: 4 125 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI

Szerzők: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel Zoltán, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián

Akadémiai Kiadó, 2014

 

A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az általam nagyra becsült szerzői csapat alapos szakmaisággal, lényegre törő és olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, veszi sorra módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat. E remek könyvet - tananyagként és szakirodalomként - szívből ajánlom minden leendő és gyakorló szakembernek, aki kutatóként, megrendelőként vagy az eredmények felhasználójaként kapcsolatba kerül a kutatással.

 

Jakab Áron, a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnöke

 
4 500 Ft
Akció: 3 825 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
BUSINESS MARKETING-MENEDZSMENT

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Szerző: Piskóti István

Akadémiai Kiadó, 2014

 

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

 

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

 
5 500 Ft
Akció: 4 675 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS ALAPJAI

Szerző: Hofmeister-Tóth Ágnes

Akadémiai Kiadó, 2014

 

A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai és más kultúrákban élő potenciális vásárlók várható magatartásának alapos ismerete. A fogyasztói magatartás tanulmányozása magában foglalja az olyan megfigyelhető magatartásokat, hogy mit, mennyit vásároltak, kik és hogyan vásárolták, illetve fogyasztották a terméket. Magában foglalja továbbá az egyéni szükségleteket, érzékeléseket, azt, hogy milyen információval rendelkeznek a fogyasztók, hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan értékelik az alternatívákat, illetve hogyan éreznek a termék birtoklásáról.

 

 
5 500 Ft
Akció: 4 675 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
REKLÁMCSINÁLÁS

A kis adrenalinjáték

Szerző: Kaszás György

HVG Kiadó, 2014

 

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?

 
4 200 Ft
Akció: 3 360 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
KULTÚRAMARKETING

Elméleti alapok, gyakorlati megfontolások

Szerző: Pavluska Valéria

Akadémiai Kiadó, 2014

 

Örülök, hogy Pavluska Valéria könyve az Akadémiai Kiadó marketing szakkönyvtár sorozatában megjelent. Amióta világ a világ, a kultúra mindig a fogyasztás tárgya volt. A mai fogyasztáselmélet egyik legnagyobb dilemmája a kultúra fogyasztásának és a fogyasztás kultúrájának kérdése. Többek között ezt a dilemmát is igyekszik feloldani ez a kiválóan szerkesztett, tudományosan igényes, rendkívül sokrétű, a kultúramarketinget új megvilágításba helyező könyv. Ajánlom a kötetet oktatóknak, kutatóknak, hallgatóknak, a kultúra területén dolgozó szakembereknek, és mindenkinek, aki szeretne elmélyülni a kulturális marketing elméletében és gyakorlatában.

 

Hetesi Erzsébet intézetvezető egyetemi docens

Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar

 
5 500 Ft
Akció: 4 675 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
BEVEZETÉS A TELEPÜLÉSMARKETINGBE

Szerző: Boros Lajos; Garamhegyi Ábel

JATE Press, 2010

 

A jegyzetben többnyire településmarketingről beszélünk. Ennek oka, hogy kutatásainkat elsősorban nagy- és középvárosokon végeztük, ugyanis leginkább számukra adottak a lehetőségek mind pénzügyi, mind humán erőforrás, mind közigazgatási szempontból marketing kampányok tervezésére és lebonyolítására. Ezeken túl legerősebben talán közöttük jelentkezik a piaci verseny és ezzel a szükségszerűség a lehetőségek kiaknázására.

 
2 835 Ft
Akció: 2 410 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETING ALAPISMERETEK

Szerzők: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia

Akadémiai Kiadó, 2017

 

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett „tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint – olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal „beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.

 
4 950 Ft
Akció: 4 205 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ÜZLET JAMIE OLIVER MÓDRA

A tudatos márkaépítés 10 receptje

Szerző: Trevor Clawson     

HVG Kiadó, 2010

 

Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ROI A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN

Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése?

Szerzők: Guy Powell, Steven Groves, Jerry Dimos        

HVG Kiadó, 2012

 

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?

 

A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.

 

A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
ELEGÁNS MEGOLDÁSOK NYOMÁBAN

Miért azok a legjobb ötletek, amelyekből hiányzik valami

Szerző: May, Matthew E.   

HVG Kiadó, 2011

 

Mitől lett a Maffiózók befejező része a televíziózás történetének egyik legnagyobb visszhangot kiváltó eseménye? Miért okoz függőséget a sudoku, és miért olyan pokolian ellenállhatatlan az iPhone? Az ok egy szóban kifejezve az elegancia.

 

Az üzleti életben nincs megállás. A különleges, innovatív, kreatív képességre egyre nagyobb szükség van a kiélezett piaci versenyben. A dizájngondolkodás szinte létkérdés a mai gazdasági életben. De vajon mi kell egy jó termékhez, vannak-e szabályai a tudatos dizájngondolkodásnak?

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
KREÁTOROK

Az új ipari forradalom mesterei

Szerző: Anderson, Chris    

HVG Kiadó, 2013

 

Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó cégét. Korszakalkotó változásoknak lehetünk tanúi. A legújabb termelési eszközök a digitális gyártástól az online gyári szolgáltatásokig mindenki számára hozzáférhetővé váltak. Nem kétséges, a nyílt forráskódú tervezésnek és a csináld magad gyártásnak köszönhetően néhány éven belül a globális gazdaság új szereplői, a kreátorok veszik át a bitek uralmát. Ahogy korábban a világháló a tömegmédia egyeduralmának vetett véget, most a kreátorok ítélik halálra a tömeggyártás monopóliumát.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
MINDCARDS - 52 gyakorlat a sikeres értékesítéshez

Önfejlesztő kártyák

HVG Kiadó, 2011

 

A sikeres értékesítést a jól kidolgozott üzleti stratégia, a megfelelő kommunikáció, valamint a magabiztosság és a pozitív hozzáállás garantálja.

A kártyacsomag pszichológusok által összeállított 52 praktikus, egyszerűen megvalósítható, önfejlesztő gyakorlatot tartalmaz, hogy az értékesítés igazán izgalmas kihívást jelentsen számodra. Segít, hogy elnyerd ügyfeleid bizalmát, hasznos tippeket ad, hogy felkészült és magabiztos légy munkád során.

 
1 900 Ft
Akció: 1 520 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
BOLTI ELADÁS

Szerző: Rozványi Dávid

BBS-Info, 2007

 

A bolti eladás nem egyszerű feladat, már jóval azelőtt el kell kezdenünk készülni rá, mielőtt reggel kinyitnánk az üzlet ajtaját. Részben mesterség, azaz magas szintű tudás, részben pedig művészet, hiszen az általános ismereteken túl mindenkinek meg kell találnia a saját hangját is, amivel hitelesen tudja megszólítani a vevőt. Az igazán jó eladót nem a rövid távú értékesítési forgalma alapján tudjuk felismerni, hanem arról, hogy a vevők szívesen fordulnak hozzá éveken keresztül.

A könyv abban nyújt segítséget, hogy megismerjük a bolti értékesítés azon rejtett személyes lehetőségeit, amelyek alkalmazásával hosszútávon növelni tudjuk vevőink bizalmát, és így boltunk forgalmát is.

 

 
970 Ft
Akció: 775 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MÉDIAGAZDASÁGTAN

Szerzők: Gálik Mihály, Urbán Ágnes

Akadémiai Kiadó, 2014

 

Kis híján két évtizede, hogy a médiagazdaságtan tárgykörben megjelent az első magyar nyelvű könyv, amelyhez az elméleti bevezetőt követő lapkiadás fejezetet én lektoráltam. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, s négy további változat követte az elsőt. Bár a jelenkori média csak nyomokban hasonlít az 1990-es évek első felének médiájára, a médiagazdaságtani nézőpont mit sem veszített érvényességéből. Ma már persze a média szót is két jelzős szerkezettel emlegetjük, a két évtizeddel ezelőttit tömegmédiának hívjuk, amely mellé felnőtt az infokommunikációs technológiák forradalmának és tömeges használatbavételének eredményeként az új média. Mind a kettővel foglalkozik a Médiagazdaságtan legújabb kiadása, külön rávilágítva arra a szerves kapcsolatra, amely a régi és az új médiát összeköti. Öröm látni, hogy a két évtizeddel ezelőtt indult magyar médiagazdaságtani iskolából ismét fontos, értékes mű került ki, amelyet mind a médiával bármilyen szemszögből foglalkozóknak, mind az érdeklődőknek figyelmébe ajánlok.

 

Bayer József ügyvezető igazgató

Axel Springer Budapest Kft.

 
3 990 Ft
Akció: 3 390 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETINGSTRATÉGIA

Második, átdolgozott kiadás

Szerző: Józsa László

Akadémiai Kiadó, 2014

 

Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek, megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal, de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel, amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában, és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén tudok ajánlani.

 

Prof. Dr. habil. Dinya László

egyetemi tanár

Károly Róbert Főiskola, Szegedi Tudományegyetem

 
5 950 Ft
Akció: 5 055 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
INTERNET SIKERKALAUZ

avagy hogyan szerezhet bevételt weboldala segítségével?

Szerző: Komáromi Zsombor

Kossuth Kiadó, 2011

 

A szerző közel száz kis- és középvállalkozás weboldalának tervezőjeként és fenntartójaként, évtizedes tapasztalatai alapján foglalja össze tömör kézikönyvében mindazt, amit egy vezetőnek tudnia illik ahhoz, hogy jó döntéseket hozhasson cége internetes fejlesztéseivel kapcsolatban. A könyv főbb témái: internetes alapismeretek, keresőoptimalizálás, hirdetési lehetőségek, webáruházak felépítése és fenntartása, webes ergonómia, hasznos programok és trükkök.

 
3 490 Ft
Akció: 2 790 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
A FACEBOOK KORA

Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

Szerző: Clara Shih

Kiskapu Kiadó, 2011

 

Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal.
Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert.

 
3 900 Ft
Akció: 3 120 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
  100 DOLOG, AMIT MINDEN TERVEZŐNEK TUDNIA KELL AZ EMBEREKRŐL

Szerző: Susan Weinschenk

Kiskapu Kiadó, 2011

 

Azért tervezünk, hogy valamilyen választ csiholjunk ki a felhasználókból. Azt szeretnénk, hogy vásároljanak, többet olvassanak, vagy megtegyenek valami mást. Ha a tervezés során nem vagyunk tisztában azzal, mit miért tesznek az emberek, az olyan, mintha térkép nélkül indulnánk egy város felfedezésére. Ebben a könyvben a tudományos és kutatási eredményeket gyakorlati példákkal ötvöztem, hogy megalkossak egy minden tervező számára nélkülözhetetlen útmutatót. A segítségével képes leszel könnyen használható és vonzó honlapot, alkalmazást vagy más terméket tervezni, amely megfelelően illeszkedik ahhoz, ahogyan a felhasználók gondolkodnak, dolgoznak és játszanak.
/Dr. Susan Weinschenk/

 
3 200 Ft
Akció: 2 560 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MÉDIAISMERET

Szerzők: Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás

Akadémiai Kiadó, 2013

 

A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje.

 

A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában”, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak.

 
4 950 Ft
Akció: 4 205 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A MARKETINGCSATORNA MENEDZSELÉSE

Szerző: Kopcsay László

Akadémiai Kiadó, 2013

 

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését.  A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem.  Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

 

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

 
4 850 Ft
Akció: 4 125 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
AZ APPLE-ÉLMÉNY

Szerző: Gallo, Carmine

Akadémiai Kiadó, 2013

 

Az Apple Store üzletei minden más kereskedő cégnél nagyobb bevételt realizálnak négyzetméterenként. Csakhogy az Apple sikerének és az ügyfelek kitartó márkahűségének nem kizárólag a „hihetetlenül nagyszerű" termékkínálat a titka: kiváló, profi, tettre kész, céltudatos munkatársak dolgoznak azon, hogy az ügyfeleknek olyan vásárlási élményben legyen részük, ami párját ritkítja. Carmine Gallo, akinek a könyvei a világon mindenütt bestsellerek, ebben a művében részletesen ismerteti, milyen elveken és üzleti gyakorlaton nyugszik a stratégia, amely mindenben az ügyfél érdekeit tartja szem előtt, és azt is elárulja, hogy ha ugyanilyen magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk, saját márkánkkal miként érhetünk el kiemelkedő eredményeket.

 
3 300 Ft
Akció: 2 805 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETING ESETTANULMÁNYOK

eset@marketing.edu - Kihívások és megoldások a magyar piacon

Szerkesztette: Bernschütz Mária, Deés Szilvia, Kenéz András

Akadémiai Kiadó, 2013

 

Egy esettanulmány-kötet megjelenésének sokan örülünk. Elsősorban mi, oktatók, hiszen az egyre szélesedő profilú, többszintű marketingoktatás nem képzelhető el a gyakorlati alkalmazásra történő felkészítés nélkül, s a saját tapasztalatokat kiegészítő minden új szituáció, problémaelemzés színesíti, bővíti tudásunkat. Ezen összeállítás nemcsak a tematikussága, az esetek strukturált bemutatása, részletes feldolgozása miatt érdemel elismerést, hanem a hozzá kapcsolt online felület miatt is, amelyen a kiegészítő tartalmak, a megoldási segédletek és a felhasználó oktatók közötti tapasztalatcsere lehetősége is újszerű, hasznos kezdeményezés. Az esetek életszerű kibontása, információtartalma, a megfogalmazott problémák és tanulságok - véleményem szerint - az adott vagy hasonló területeken dolgozó gyakorló szakemberek számára is hasznos impulzusokkal szolgálhatnak.

 

Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem Marketing Intézet

 
4 550 Ft
Akció: 3 870 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ

Stratégia, új média, fogyasztói részvétel

Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András

Akadémiai Kiadó, 2013

 

Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, mint napjainkban. Így talán soha nem volt még ennyire időszerű egy korszerű, átfogó szakmai anyag összeállítása, amely úttörő módon, tudományos részletességgel foglalkozik a legújabb tendenciákkal, jelenségekkel, módszerekkel, beleértve olyan területeket is, mint a közösségi média vagy az informális kommunikáció. Alapmű, a szerzőkhöz méltó igényes kivitelben.

 

Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség alelnöke

 
5 250 Ft
Akció: 4 465 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETING A MAGYAR KISVÁLLALATOKNAK

Szerző: Rekettye Gábor

Akadémiai Kiadó, 2012

 

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A munka mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

 

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft.

 

 
3 990 Ft
Akció: 3 390 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A NAGY TÚLÉLŐ

Időutazás a marketingben

Szerzők: Veres Zoltán, Fojtik János

Akadémiai Kiadó, 2012

 

A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.

 

Hoffmann Márta és Kozák Ákos

 

A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.

 

Fojtik János és Veres Zoltán

 
6 250 Ft
Akció: 5 315 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
REKLÁM, VAGY AMIT AKARTOK

Szerkesztette: Hargitai Lilla

Akadémiai Kiadó, 2012

 

Reklám. Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít.

 

Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli.

 

Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető.

 

Felejthető. Hirdet. Hirdetmény?

 

Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben.

 
3 500 Ft
Akció: 2 975 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
RÉGIÓ- ÉS TELEPÜLÉSMARKETING

Marketingorientált fejlesztés, márkázás

Szerző: Piskóti István

Akadémiai Kiadó, 2012

 

A településmarketing hatékony megszervezéséhez nyújt segítséget ez a könyv, amely gyakorlati megközelítésével könnyen alkalmazható ismereteket tartalmaz. Különös érdeme, hogy a marketing alapjait a szakterületre adaptálva mutatja be, ezért megértéséhez nincs szükség előzetes marketingismeretekre. Mind a gyakorlati szakemberek, mind a marketingképzésekben részt vevő hallgatók számára jól hasznosítható, szakmailag kiforrott, igényes és érdekes szakkönyvet tart a kezében az olvasó.         

 

Dr. Kandikó József, főiskolai tanár

a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke

 

 

 
5 450 Ft
Akció: 4 635 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
CÉGVEZETÉS ÉS MARKETING AZ E-KORBAN

Kis- és középvállalkozások újratöltve!

Szerkesztette: dr. Bíró Péter

T. bálint Kiadó, 2011

 

Olvasta, hogy választásokat nyertek a Facebookkal? Ön is alkalmazza már az üzleti életben? Hallotta, hogy vállalatok tevékenységüket a számítástechnika segítségével irányítják, hogy minimalizálják a tévedéseket? És Ön alkalmazza már a számítástechnikát? Tudta, hogy a reklámköltségek hatékonysága ma már jól mérhető? Ön méri?

 

Lehet-e hagyományosan céget vezetni a korszerű eszközökkel, a tegnapi tudással eredményesen alkalmazni a holnap eszközeit? Kötetünket a kkv – szektor tulajdonosainak, vezetőinek, vezető beosztású dolgozóinak ajánljuk. Olyanoknak, akik elég bátrak, hogy kérdezzenek, elég kíváncsiak a válaszokra, elég nyitottak, hogy az új ismereteket befogadják, és elég nagy az elszántságuk, hogy az új ismereteik alapján változtassanak.

 

Nekik szeretnénk segíteni!

 
3 490 Ft
Akció: 2 790 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
PUBLIC RELATIONS

Szerzők: Nyárády Gáborné dr., Dr. Szeles Péter

Perfekt Kiadó, 2011

 

A kiadvány a public relations elméletét és gyakorlatát összefoglaló alaptankönyv, melyet elsősorban a hazai és a határon túli BSc és BA alapszakok azon magyar nyelvű kurzusai számára készítettünk, ahol a public relations bevezető vagy önálló tárgyként szerepel, és kiegészítik olyan tantárgyak, amelyek a kapcsolat- és hírnévmenedzsment professzionális műveléséhez szükséges specifikus vagy komparatív ismereteket közvetítik (pl. média, médiatechnika, kommunikációkutatás és -tervezés, kommunikációs jog és etika).

 
4 590 Ft

12

Sorrend:

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.