A konstruktív életvezetés pedagógiájának koncepciója egy olyan iskolamodell megalapozására irányul, amely a személyiségfejlesztés szempontjából kiemelkedő hatékonyságúnak ígérkezik. Ennek az iskolamodellnek a funkcionális elemei minden strukturális átalakítás nélkül beépíthetők az iskolarendszer személyiségfejlesztést megalapozó fokozataiba, tehát az általános iskola mellett a középiskolai intézmények működési folyamatába, sőt az óvodai és a családi nevelés megoldásmódjaiba is. Ez a lépés a felsorolt színterek személyiségfejlesztő hatásszervezését célirányossá, koordinálttá, szakszerűvé, egészében véve hatékonnyá teheti.
A fentiek alapján a konstruktív életvezetés pedagógiai koncepciójának, s az erre épülő, a jelen kiadványban részletezett iskolamodellnek a megismerése ajánlható az óvodapedagógusok, a pedagógusok, a pedagógus-jelöltek és a szülők számára is.
A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: ragasztókötött brosúra
Megjelenés éve: 2020
Terjedelem: 154 oldal