A MARKETING ALAPJAI

-20%
A MARKETING ALAPJAI

Szerző: Dr. Pólya Éva

Műszaki Könyvkiadó, 2024

5 590 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

4 470 Ft
Kezdete: 2024.09.07   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A marketing alapjai olyan kiadvány, amely bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól, hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket a munkájuk során.

 

A kiadvány fő témakörei: A marketing sajátosságai és területei; Fogyasztói és vásárlói magatartás; Piaci környezet, piactípusok, szegmentáció és célpiaci marketing; Piackutatás; A marketingmenedzsment és a marketingstratégiák; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika; Szolgáltatásmarketing; Minta projektfeladat; Projektfeladat

 

A kötet adatai:

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2024

Terjedelem: 116 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789631667141
Kiadó
Műszaki Könyvkiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu