A REKLÁM FOGALOMTÁRA

-15%
A REKLÁM FOGALOMTÁRA

Második, bővített kiadás

A 2005-ös kiadás bővített, aktualizált változata.

Szerző: Virányi Péter

Gondolat Kiadó, 2015

 

 

3 500 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

2 975 Ft
Kezdete: 2019.12.31   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Társaságban mindig akad több olyan közös beszédtéma, amelynek mindenki "szakértője". Ezek a "szakértett" területek többnyire a foci, politika, nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor kiegészült a reklámokkal. Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú, cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak művelőiről. Pedig mindannyian foglalkozunk vele. Amikor névjegyet csináltatunk, vagy netán magunk készítjük el, amikor beszélünk önmagunkról, munkánkról, amikor fejléces levelet írunk, akkor is reklámot készítünk. De önkéntes reklámhordozók vagyunk, amikor bevásárlószatyrainkat lóbálva megyünk az utcán. A reklámok akarva-akaratlanul bevonultak mindennapjainkba, szófordulatai a köznyelvbe; értékeket, divatot közvetítenek számunkra.

 

Hogyan készül a reklám? Milyen törvényszerűségeket célszerű figyelembe venni? Milyen lépésekből tevődik össze a reklámkészítés? Hogyan lehet a hatékonyságát, hatását ellenőrizni? Milyen technikai feltételeknek kell eleget tennie? Erről szól Virányi Péter A reklám fogalomtára című könyve. A könyv egyszerre kézikönyv és lexikon. Átfogó képet ad a reklám készítésénél használt több mint félezer fogalomról. Hiánypótló. Fejezetei végigkövetik a reklámkészítés valamennyi fázisát. Reklámpszichológiai része pedig nem csupán a lélektan, hanem a szociológia, szociálpszichológia mezsgyéjén mozogva segíti a tervezés és a befogadás törvényszerűségeinek megértését. A könyv hasznos gyakorlati ismereteket ad a reklámmal foglalkozóknak - legyen az készítő, befogadó - és nélkülözhetetlen azok számára is, akik érdeklődnek iránta, avagy még csak tanulják ezt a ma már életünk minden szeletét átfogó szakmát.

 

A kötet adatai:

Kötés: kartonált

Megjelenés éve: 2015

Terjedelem: 228 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-693-638-9
Kiadó
Gondolat Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu