ALAPMARKETING

-15%
ALAPMARKETING

Szerző: Kiss Mariann

Akadémiai Kiadó, 2014

 

 

3 500 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

2 975 Ft
Kezdete: 2023.02.11   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

 

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

 

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.


A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: kartonált
Megjelenés éve: 2014
Terjedelem: 220 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789630595704
Kiadó
Akadémiai Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu