ALAPMARKETING PÉLDATÁR

-15%
ALAPMARKETING PÉLDATÁR

Szerző: Kiss Mariann

Akadémiai Kiadó, 2014

 

 

2 800 Ft
Akció: 2 380 Ft
Kezdete: 2018.08.07   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

 

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

 

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Igaz-hamis kérdések
Feleletválasztós tesztek
Számítási feladatok
Grafikonok és ábrák
Képletek
Megoldások


A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: kartonált
Megjelenés éve: 2014
Terjedelem: 220 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-05-9571-1
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
shopmania.hu arfalo.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu