Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek
Forradalmi és Nobel-díjat érő gondolat: a világ milliárdnyi szegénye is óriási piacot jelenthet. Prahalad, napjaink egyik legnagyobb hatású menedzsmentszerzője mélységes humanizmussal, meglepő példákon keresztül mutatja be, hogy a termékek, az értékesítési csatornák és a marketingeszközök sokszor radikálisan új változataival nemcsak új piacokat nyerhetünk, hanem esélyt is adhatunk a szegényebb rétegek felemelkedéséhez. A CD-mellékletben videofilmek és esettanulmányok találhatók.
A kötet adatai:
Formátum: 160 x 235 mm
Megjelenés éve: 2006
Terjedelem: 272 oldal
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-7525-96-4
Kiadó
HVG Kiadó
VTSZ
4 901
Vélemények
Nincsenek témák!