„Vállalati felelősségvállalás”, „vállalati társadalmi felelősségvállalás”, „vállalati fenntarthatóság”, „környezeti-társadalmi-vállalatkormányzási stratégiák”, „közös értékteremtés” - CSR, CR, CS, ESG, CSV - felesleges őket összepárosítani, mert mind ugyanazt jelentik, vagy mégsem?
Többek között erre is választ ad Radácsi László a BGE stratégiai rektorhelyettese sztorikkal, példákkal, grafikákkal teletűzdelt kiadványa, mely nemcsak a felelősen gondolkodó vállalatvezetőnek, szakértőnek, hanem a felsőfokú képzésben résztvevő üzleti szakos hallgatóknak, tartalmas olvasmányt kínál.
A kötet szerkezete:
A fenntartható, felelős üzlet fogalma
A felelős üzlethez kapcsolódószakterületek
A felelős üzlet újkori története
Értékteremtés és üzleti modell
Érintettek
Hatások, lényeges ügyek
Nem pénzügyi jelentés
Munkahelyi közösség
Felelős fogyasztás, felelős marketing
Felelős befektetések
Felelősségvállalás a KKV szektorban
Társadalmi vállalkozások
Szektorközi partnerségek
Kiválósági rangsorok és díjak
A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: ragasztókötött
Megjelenés éve: 2021
Terjedelem: 266 oldal