FELHASZNÁLÓK, NEM VEVŐK

-20%
FELHASZNÁLÓK, NEM VEVŐK

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Szerző: Aaron Shapiro

HVG Kiadó, 2012

3 900 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

3 120 Ft
Kezdete: 2020.05.01   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók – akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.

Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.

A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

A kötet adatai:
Formátum: 145*210 mm
Megjelenés éve: 2012
Terjedelem: 328 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-304-086-7
Kiadó
HVG Kiadó
VTSZ
4 901
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu