HOGYAN (NE) TERVEZZ?

-20%
HOGYAN (NE) TERVEZZ?

66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

Szerzők: Les Binet, Sarah Carter

HVG Kiadó, 2022

5 900 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

4 720 Ft
Kezdete: 2023.06.01   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat.

 

„Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.”

 

Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB

 

„Ez a könyv mérhetetlenül felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem adatott meg. Szerencsés flótások!”

 

Martin Weigel, stratégiai igazgató, Wieden+Kennedy

 

„Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban forgó könyvet. Én elolvastam – és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom.”

 

Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School

 

„Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?”

 

Jon Steel, stratégiai tervező, WPP

 

„Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét, ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb.”

 

Dave Trott, kreatív igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője

 

„Kötelező olvasmány azok számára, akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról – vagyis remélhetőleg minden marketingesnek.”

 

Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató, John Lewis

 

A kötet adatai:

Formátum: 148x200 mm

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2022

Terjedelem: 352 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789635651757
Kiadó
HVG Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu