A könyv szerzője jogász-közgazdász, tudományos fokozattal rendelkező docens, ügyvéd. A kommunikációt, annak etikai és jogi vonatkozásait kutatja évtizedek óta, melynek egy újabb állomása e monográfia. A kötet célja, hogy három fő részén belül bemutassa a kommunikáció, a kommunikációs etika és a kommunikációs jog alapfogalmait, jellemzőit, alkotóelemeit és összefüggéseit, valamint főbb irányait és kihívásait, mely segítséget nyújthat, egyfajta iránytűként szolgálhat a mindennapokban felmerülő kommunikációs, üzleti etikai és jogi kérdésekben egyaránt. A kötet az információs társadalom rendszerében vizsgálja és modellezi a tárgyalt téma alapvetéseit, miközben külön figyelmet szentel a szakirodalomban megjelenő, eltérő szakmai álláspontok bemutatásának. A könyv átmenetet képez a hagyományos tankönyv és a kézikönyv között, így nemcsak jogalkalmazóknak, kommunikációs és médiaszakembereknek vagy kutatóknak, egyetemistáknak, hanem a téma iránt érdeklődőknek egyaránt ajánlott.
A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: puhakötés
Megjelenés éve: 2022
Terjedelem: 294 oldal