Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik – és nem csak pénzügyi – hajtóereje pedig az üzlet. Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára.
A kötet a jó kommunikáció, a jól kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás alapján:
Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában.
Nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván.
Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első „kommunikációs tréningkor” lezárult. Újabb, jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak.
Jelen kötettel a szerzők az új szemlélet és képzési gyakorlatok meghonosodásához kívánnak hozzájárulni.
A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: keménytáblás
Megjelenés éve: 2021
Terjedelem: 222 oldal