MAGYAR REKLÁMJOG

-50%
MAGYAR REKLÁMJOG

A kézirat lezárva: 2005. szeptember 30.

Szerző: Pribula László

Novotni Alapítvány, 2005

 

 

4 800 Ft
Akció: 2 400 Ft
Kezdete: 2020.03.01   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Miről is szól ez a kissé terjedelmesre sikeredett mű? Nyilvánvalóan a reklámról és nemcsak jogi aspektusáról, hanem közgazdaság-szociológiai és etikai jellemzőiről is. A jogtudományi megközelítés nem szűkülhet – értelemszerűen – magánjogi jellegűre, a tárgy komplexitása ezt nem engedi meg. A közjogi területén az alkotmányjogi és büntetőjogi összefüggések kapnak külön hangsúlyt, az átmeneti jogterületet képviselő versenyjogi összefüggések és a – munka legfőbb részeként minősíthető – reklámjogi korlátok elemzése után a magánjog körében a reklámszerződések, valamint a szellemi alkotások jogterületére eső szerzői jogi, védjegyjogi elemzés zárja a színvonalas, komoly összegző munkát felvonultató művet.

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-9360-37-2
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
shopmania.hu arfalo.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu