MARKETINGKUTATÁS 4.0

-15%
MARKETINGKUTATÁS 4.0

Szerzők: Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika

Akadémiai Kiadó, 2023

8 200 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

6 970 Ft
Kezdete: 2023.07.21   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ − hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.” Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications

 

„Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.” Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: kartonált

Megjelenés éve: 2023

Terjedelem: 192 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789634548539
Kiadó
Akadémiai Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu