MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek

-10%
MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek

A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója

Szerző: Kövesdi Edit

Vezinfó Kiadó, 2023

13 545 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

12 190 Ft
Kezdete: 2024.07.07   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan technológiai folyamathoz. Tisztában kell lennünk a jogszabályok széles körével, úgymint a polgári joggal, a cégjoggal, a munkajoggal, az adójoggal és persze a könyvelői munka alapját jelentő számviteli törvénnyel. Ezek mellett ott vannak még az ügyfél sajátosságaihoz kapcsolódó előírások – itt hosszú lenne a felsorolás, amely a vámtól a környezetvédelmi termékdíjon keresztül sok jogághoz kapcsolódik. És akkor a komoly IT-kihívásokról, amelyek a használt programokkal, rendszerekkel, adatbiztonsággal kapcsolatosak, még szót sem ejtettünk. Joggal mondhatjuk, hogy a könyvelő egy polihisztor!

 

A gyakorlat azt mutatja, hogy a könyvelők az ügyfeleik miatt és/vagy érdekében időt és energiát nem kímélve ismerkednek meg újabb és újabb területekkel. De ha a saját maguk vagy cégük érdekei kívánnák meg ugyanezt, akkor már jönnek a kifogások: „én csak egy kis cég vagyok, nekem nem fontosak ezek”; „nincs nekem időm és energiám ilyesmivel foglalkozni”.

 

Valójában sokkal több időt kellene szánni a saját könyvelői vállalkozás működtetésére. Ennek érdekében számos olyan ismeretet kellene megszerezni, amely a hatékonyságot fokozhatja, az ügyfélkör optimalizálását segítheti vagy éppen a kommunikációt javíthatja. Ez a tudás ma már – a sok szakkönyv és az internet által – viszonylag könnyen elérhető. Az azonban már elég nehéz feladat, hogy ezeken a területeken olyan mélységű tudást érjünk el autodidakta módon, amelyet a saját cégünkre is alkalmazni tudunk. Arról már nem is beszélve, milyen nehéz felismerni, mely területet kellene megváltoztatni.

 

S most itt van egy igazi segítség!

 

E könyvben az olvasó folyamatosan „kapja a pofonokat”, hogyan kellene (kellett volna már sok évvel ezelőtt!) gondolkodnia a saját munkájával, az ügyfeleivel, a vállalkozásával kapcsolatosan. Ha a szakma felismerte volna, hogy mekkora szerepe van az önismeretnek, piacismeretnek, a tudatos cégvezetésnek, marketingnek, s nem csak saját sebeket nyalogatva ragaszkodna valami régmúlt állapothoz, mennyivel előrébb lenne!

 

A következő oldalakon a szerző sorra veszi azokat az ismereteket, amelyek egy könyvviteli, tanácsadó vállalkozás számára jelentős mértékben tudják fokozni a hatékonyságot, és amelyek révén jobb piaci pozíciókat tud teremteni. Bár a könyv alapvető célcsoportja az adózási, számviteli területen működő vállalkozások vezetői, de bármely – akár egyéni – szolgáltató számára is nagyon hasznosak lehetnek a közérthető nyelvezettel leírt ismeretek, tanácsok!

 

Hasznos olvasást kívánok, kedves kollégák!

 

Sallai Csilla

kamarai tag könyvvizsgáló

 

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2023

Terjedelem: 168 oldal

 

 

Tartalom:

 

Előszó

 

Bevezető

 

Könyvelőgondok, marketingválaszok

 

■ Pozicionálás

 

■ Versenytársak

 

■ Árazás

 

■ Szolgáltatásmarketing-specialitások

 

■ Szakértői imázs

 

■ SWOT-analízis

 

■ A fejezet tanulságai

 

Arculat, weboldal

 

■ Arculattervezés röviden

 

■ Logó

 

■ Kisarculat, nagyarculat

 

■ Arculati kézikönyv

 

■ A legfőbb online marketing felület: a saját weboldal

 

■ A könyvelői weboldal céljai

 

■ Két technikai alapkövetelmény

 

■ Marketing szemléletű webdizájn

 

■ A könyvelői honlap felépítése

 

■ Hogyan készül a weboldal?

 

■ Főoldal vagy landing oldal?

 

■ Mérj!

 

■ A fejezet tanulságai

 

Tartalommarketing

 

■ A tartalommarketing megjelenési formái

 

■ Hogyan profitálsz a tartalommarketingből?

 

■ Így írj blogot sikeresen és könnyedén

 

■ Alapszabályok

 

■ Szövegírási alapok

 

■ Témaötletek

 

■ Videócsatorna

 

■ Podcast-adás

 

■ Közösségimédia-tartalmak

 

■ Kinek való a LinkedIn?

 

■ A fejezet tanulságai

 

Értékesítési alapok

 

■ Kinek, mikor, hogyan

 

■ Hideg, meleg, forró

 

■ A hirdetésben szereplő ajánlat

 

■ Direktmarketing dióhéjban

 

■ Hogyan építs ügyféllistát?

 

■ A méret a lényeg – vagy mégsem?

 

■ Adatbázis-feladatok

 

■ Az ingyenességről

 

■ A fejezet tanulságai

 

Kell egy csapat

 

■ A munkáltatóimárka-építés

 

■ Hogyan mutatkozik meg a munkáltatói márka? (Weboldal, Közösségi média, A vállalkozás hírneve)

 

■ Sikeres munkaerő-toborzás és -felvétel

 

■ Toborzási terv

 

■ Munkaköri leírás

 

■ Toborzási források

 

■ Álláshirdetés

 

■ Állásinterjú

 

■ On-boarding program

 

■ Az értékes munkaerő megtartásának eszközei

 

■ A munkavállalók pszichológiai szükségletei

 

■ Teljesítményértékelés

 

■ Az elismerés ereje

 

■ A jó vezető (A sikeres vezetői munkához szükséges tulajdonságok, A delegálás művészete)

 

■ A fejezet tanulságai

 

Marketing legálisan

 

■ Adatvédelem

 

■ Sütibannerek

 

■ Online nyereményjátékok

 

■ E-mailek küldése

 

■ Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok – példák

 

■ Árakciók, árkedvezmények

 

■ Ügyfélvélemények használata

 

■ Sötét minták

 

■ A fejezet tanulságai

 

Hogyan tovább?

 

■ „Csináld magad” marketing

 

■ Marketing munkatárs cégen belül

 

■ Marketingmunkák sikeres kiszervezése, avagy mi az a brief?

 

Marketingszótár

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9786150188171
Kiadó
Vezinfó Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu