MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN

-15%
MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN

Szerkesztette: Szilágyi Zsolt, Szivák Júlia

Typotex Kiadó, 2023

5 500 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

4 675 Ft
Kezdete: 2023.11.25   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Napjainkban már nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt be a nyilvános diplomácia. Ezen a színtéren jelennek meg a soft power azon elemei, amelyekben a populáris kultúra és a különböző médiaplatformok meghatározó szerepet játszanak még akkor is, ha a globalizáció ellenére a hozzáférés lehetőségei vagy a populáris kultúra egyéb összetevői országonként vagy regionális szinten komoly eltéréseket mutatnak. A kötet szerzői ebben a témakörben például olyan kérdésekre keresik a válaszokat, hogy miért népszerű a koreai K-pop, milyen hatása van az e-sportoknak néhány ázsiai ország gazdaságára, hogyan befolyásolják a hazafias tematikájú filmek az indiai vagy a kínai nemzet önképét, vagy miként jelenik meg a feminizmus a kortárs kínai költészetben.

 

A könyv a 2022. április 30-án megtartott, Média és populáris kultúra Ázsiában című konferencia előadásaihoz kapcsolódó tanulmányokat tartalmazza. A fórumot a PPKE BTK Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoport és az ELKH BTK Néprajztudományi Intézet a Magyar Nemzeti Bank és az ELKH Bölcsészettudományi Kutatóközpont támogatásával rendezte azzal a céllal, hogy az ázsiai média és a populáris kultúra főbb jellemzőinek és társadalmi jelentőségének feltárásával elősegítse az ide tartozó tevékenységek és médiumok hátterének, illetve a világra gyakorolt hatásainak megismerését.

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2023

Terjedelem: 232 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789634932772
Kiadó
Typotex Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu