MEGTERVEZETT ÉRZÉS

-15%
MEGTERVEZETT ÉRZÉS

avagy élet a márkákon innen és túl

Szerző: Szalay Miklós

Typotex Kiadó, 2018

3 900 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

3 315 Ft
Kezdete: 2020.05.23   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Mióta logó a logó? Mitől jó és miért értékes? És mi történik akkor, ha egy tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ, hanem a márkák belső működését firtatja? Nem lesz trendi, viszont megérti, hogyan hat az, amit tervez. Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe. A vizuális identitás megtervezett érzés. A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják.

 

A vizuális identitás azonban többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így – bár köztudott, hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó – e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban arra, hogy az identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra.

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Megjelenés éve: 2018

Terjedelem: 216 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789632799995
Kiadó
Typotex Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu