NEMZETKÖZI MARKETING

-10%
NEMZETKÖZI MARKETING

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János

Dialóg Campus Kiadó, 2009

4 980 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

4 480 Ft
Kezdete: 2021.10.16   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing gyakorlatához.

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2009

Terjedelem: 310 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789639542068
Kiadó
Dialóg Campus
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu