London, New York, Budapest vagy Győr. Bármelyikről gondolhatjuk, hogy eltérő léptékben, de sikeres és versenyképes városok. De mi tesz valóban sikeressé egy települést, mi a kitűzött cél és melyek a sikerhez vezető eszközök? Lehet egyáltalán mérni a sikert?
Kinek-kinek mások a preferenciái, hiszen nemcsak magánszemélyként, de diákként, munkavállalóként, üzletemberként vagy éppen turistaként is mást várunk az egyes helyektől. Életünk során sok településen megfordulunk, de közülük csak néhányról mondhatjuk el, hogy valóban ismerjük, még kevesebbről, hogy valamiért sikeresnek gondoljuk. E könyv főként a magyar településekre vonatkozó kutatásokból válogat, felhasználva a szerző elmúlt évtizedben folytatott empirikus vizsgálati eredményeit.
A kötet adatai:
Kötés: puhatáblás, ragasztókötött
Megjelenés éve: 2014
Terjedelem: 212 oldal