TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN – ESETTANULMÁNYOK A 2000-ES ÉVEK ELEJÉRŐL

-20%
TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN – ESETTANULMÁNYOK A 2000-ES ÉVEK ELEJÉRŐL

Szerző: Dr. Balogh Eszter

L’Harmattan Kiadó, 2015

1 990 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

1 590 Ft
Kezdete: 2020.09.06   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Ez a könyv a lehető legjobb történelmi pillanatban jelenik meg, ugyanis közismert, hogy a magyar vállalatok évtizedek óta különböző túlélési stratégiákat alkalmaznak. Miért nem tudnak fejlődni a kicsik, és miért növekszenek a különbségek a kisebb és a nagyobb vállalatok között?

A könyvből kiderül, hogy a piaci lehetőségek és az érvényesülés tekintetében esélyegyenlőtlenség van a vállalkozások között. A Szerző „váratlan” felfedezése, hogy a hazai ipar szerény teljesítményének oka nemcsak gazdasági, hanem társadalmi természetű, amit ő a „bizalom hiányának” nevez. A rendkívül izgalmas interjúkból az is kiderül, hogy míg az építőipart inkább az ún. „keleti piac” jellemzői határozzák meg, addig az autóipar már a „nyugati”, kapitalista piac szabályai szerint fejlődik és működik. A könyvet ajánlom a gazdasági szakemberek mellett minden olyan olvasónak, akinek szívügye a magyar nemzetgazdaság fejlődése.

 

dr. Farkas János

 

Dr. Balogh Eszter szociológus, egyetemi tanulmányait Pécsett végezte, majd a doktori disszertációját a Corvinus Egyetemen szerezte meg. Kutatói gondolkodásmódjára nagy hatást gyakoroltak az Egyesült Államokban szerzett tapasztalatai, melyhez a Rézler Gyula Alapítvány segítette hozzá. Jelenleg a Károli Gáspár Református Egyetem docense és három szép kisgyermek édesanyja.

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-236-965-5
Kiadó
L'Harmattan
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu