TURIZMUSMARKETING

-15%
TURIZMUSMARKETING

Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit

Akadémiai Kiadó, 2017

4 900 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

4 165 Ft
Kezdete: 2022.11.01   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét problémával szembesülünk, ahol a villámmegoldás helyett stratégiai gondolkodásra és tervezésre van szükség. Ez a könyv a modern trendeket követve mutatja be a turizmusmarketing sajátosságait, segítve a speciális döntési mechanizmusok megismerését. Biztos alapot ad ahhoz, hogy az üzleti célkitűzéseinknek megfelelő mennyiségű, minőségű és költségi szerkezetű vendégkört tudjunk felépíteni, és a változó igényekre hatékonyan reagáljunk. Ha mindent maximális szakmai igényességgel terveztünk és valósítottunk meg, akkor biztosak lehetünk benne, hogy az eredmény sem marad el. Kamatoztassák a megszerzett tudást a turizmusban, próbálják ki a leírtakat a gyakorlatban is!

 

Horváth Orsolya ügyvezető,

Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.

 

 

A turizmus sokszínű, változatos és összetett világa folyamatosan kihívások elé állítja azokat, akik a marketingről szóló kézikönyvek megoldásait kívánják e területen alkalmazni. Nehezen ellenőrizhető tényezők hatására kialakuló márkanevek, több szereplő által kezelt termékek, pillanatnyi körülményektől is nagyban függő vásárlói magatartás - ezeket és számtalan hasonló problémát kell kezelniük a marketingszakembereknek a turizmusban. Munkájukhoz megbízható segítséget nyújt ez a könyv: a turizmus rendszerének korszerű értelmezésével összhangban a fogyasztói élményteremtést tekinti a marketing fő feladatának, bemutatva az ehhez szükséges eszközrendszert és annak alkalmazását. A kötet szerzői - a turizmus elméleti és gyakorlati vonatkozásaiban egyaránt jártas szakemberek - számos példával és útmutatással támogatják a kötetben bemutatott gazdag ismeretanyag hasznosítását.

 

Dr. Jancsik András egyetemi docens,

Budapesti Gazdasági Egyetem, Turizmus Tanszék

 

A szerzői kollektíva lépésről lépésre vezeti végig az olvasót a klasszikus marketingtervezési folyamaton, a turizmus ágazatára, vállalkozásai sajátosságaira adaptált elemzési és eszközrendszer alkalmazási módszerek technikáin. A hagyományos megközelítés adta kereten belül a sok-sok példa, élő szituáció kínál lehetőséget a mindennapi megoldások megvitatására, átgondolására. A kötet jól bizonyítja, hogy csak a marketingorientált gyakorlat vezethet a turisztikai desztinációk és vállalkozások sikereihez.

 

Dr. Piskóti István egyetemi tanár,

Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet

 

A kötet adatai:

Formátum: B5

Kötés: kartonált, ragasztókötött

Megjelenés éve: 2017

Terjedelem: 368 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789634540243
Kiadó
Akadémiai Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu