TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II.

-15%
TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II.

Szerzők: Deli-Gray Zsuzsa, Árva László

Akadémiai Kiadó, 2017

4 700 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

3 995 Ft
Kezdete: 2022.11.01   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

 

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

 

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

 

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: Kartonált, ragasztókötött

Megjelenés éve: 2017

Terjedelem: 212 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789634541509
Kiadó
Akadémiai Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu