Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.
Dr. Blahó András
tanszékvezető egyetemi tanár
Budapesti Corvinus Egyetem
Világgazdasági Tanszék
A kötet adatai:
Kötés: kemény, papír
Formátum: B/5
Megjelenés éve: 2008
Terjedelem: 304 oldal