NEMZETKÖZI MARKETING

-15%
NEMZETKÖZI MARKETING

Szerkesztette: Tóth Tamás

Akadémiai Kiadó, 2008

 

 

4 450 Ft
Akció: 3 780 Ft
Kezdete: 2018.08.07   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.

 

Dr. Blahó András

tanszékvezető egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

Világgazdasági Tanszék

 

 

A kötet adatai:
Kötés: kemény, papír
Formátum: B/5
Megjelenés éve: 2008
Terjedelem: 304 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-05-8621-4
Kiadó
Akadémiai Kiadó
VTSZ
4 901
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
shopmania.hu arfalo.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu