Az amerikai pszichológia nagy öregje ebben az élvezetes formában megírt, mégis a legsúlyosabb problémákat taglaló könyvében javaslatokat tesz arra, hogyan vezetheti be az oktatás a gyermekeket saját kultúrájuk közegébe. A többek között általa is kidolgozott kulturális pszichológia elméletét az oktatásra alkalmazva fejti ki, hogy az emberi elme lehetőségei akkor bontakoznak ki teljesen, ha a gyermekek a kultúra résztvevőivé válnak, és ezen nemcsak a magas kultúra olyan területeit érti, mint a művészet vagy a tudomány, hanem az észlelés, gondolkodás, vitatkozás kultúrától függő módozatait is. Az oktatás gyakorlatát és elméletét egyaránt áttekintve mutatja be, milyen új és izgalmas módjai adódnak a nevelőket zavarba ejtő klasszikus problémák megközelítésének...
A kötet adatai:
Kötés: keményfedél
Kiadási év: 2004
Terjedelem: 191 oldal