MARKETING A MAGYAR KISVÁLLALATOKNAK

-15%
MARKETING A MAGYAR KISVÁLLALATOKNAK

Szerző: Rekettye Gábor

Akadémiai Kiadó, 2012

3 990 Ft
Akció: 3 390 Ft
Kezdete: 2018.08.07   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A munka mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

 

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft.

 

Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. Szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

 

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége

 

Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán aziránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

 

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

 

 

A kötet adatai:

Formátum: B/5

Kötés: kartonált, ragasztókötött

Megjelenés éve: 2012 

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-05-9246-8
VTSZ
4 901
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
shopmania.hu arfalo.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu