A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy pillantást vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át kell gondolni az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A versenytársad az, aki ugyanazt a közösséget akarja elérni mint Te még ha mást is értékesít. Erre is gondolnod kell, amikor megalkotod közösségi média marketing jelenléted.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és hirdetésekben gondolkozz, hanem interaktív kommunikációban, és a közösségépítésben. Erre a Facebook, a közösségi hálózat a legalkalmasabb eszköz. De hogyan álljunk neki? Kik és hogyan tudnak sikereket felmutatni? Miként lehet eredményes a Facebook marketing?
A könyv e kérdések megválaszolásában segít. Megismertet napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával és lépésről-lépésre végigvezet azon az úton, mely mérhető eredményekhez vezet.
A tartalomból:
Bejelentkezés
1. Kollégiumi szobától a filmvászonig – A közösségi hálózatok növekedése
2. Facebookról: az alapok
3. Szakmai jelenlét a Facebookon
4. A Facebook kiterjesztése az interneten: A Facebook Connect, a Facebook fejlesztői API és Open Graph
5. Facebook hirdetések – Hogyan és miért kell használnod őket?
6. A felhasználói élmény fokozása – a Facebook alkalmazások
7. Adatvédelem a Facebookon
8. Marketingstratégia kialakítása
9. „Akiknek a legjobban sikerült”
10. Betekintés a kristálygömbbe – A Facebook jövője
Kijelentkezés
A könyv szerkesztői
Hasznos oldalak
A kötet adatai:
Kötés: puhakötés
Megjelenés éve: 2010
Terjedelem: 165 oldal