A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS

A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS

Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina

Perfekt Kiadó, 2012

3 200 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú, aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára.

 

A könyv az alapfogalmak tisztázásával élvezetes összefoglalóját nyújtja a téma elméleti hátterének, foglalkozik a kulturális környezet, az életstílus és az életmód jelentőségével, a csoportnak, a családnak és a gyermekeknek a fogyasztói magatartás alakulásában betöltött szerepével. Kifejti a személyiség, az énkép és az emóciók hatásait, áttekintést nyújt a motivációs elméletekről, bemutatja a kognitív tényezőkkel kapcsolatos ismereteket és a vásárlási döntés folyamatát.

A kötet adatai:
Formátum: B/5
Kötés: ragasztókötött
Megjelenés éve: 2012
Terjedelem: 168 oldal

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
978-963-394-678-7
Kiadó
Perfekt Kiadó
VTSZ
4 901
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu