Volt egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant.
A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk.
A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait.
A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus…
Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.
A tartalomból:
Bevezetés
Üzleti kommunikáció
A kommunikáció alapjai
Nem verbális kommunikáció
Szóbeli kommunikáció
A meggyőző kommunikáció
Írásbeli kommunikáció
Tárgyalástechnika
A tárgyalás elméleti kérdései
A konfliktus és kezelése
Felkészülés a tárgyalásra
A tárgyalás pszichológiai aspektusai
Disztributív tárgyalások
Integratív tárgyalás
Harmadik fél bevonása a tárgyalásokba
Tárgyalási stílusok különböző kultúrákban
Irodalomjegyzék
A kötet adatai:
Kötés: kemény, papír
Formátum B/5
Megjelenés éve: 2007
Terjedelem: 388 oldal