A könyv olyan idegen nyelvi ismeretek és készségek kifejlesztését célozza, amelyek az üzleti élet alaphelyzeteiben az eredményes kommunikációhoz szükségesek. Tartalmát tekintve felöleli az üzleti élet területén használt alapszókincset, az elsősorban a beszélt nyelvre jellemző fordulatokat, mondatszerkezeteket és kommunikációs alapsémákat, a francia nyelvű beszélők kommunikációs szokásait, valamint foglalkozik az üzleti kommunikáció nyelven kívüli összetevőivel is (gesztusnyelv, mimika, nyelvországra jellemző szokások, nyelvi tabuk stb.). Mivel az üzleti kommunikáció igen jelentős része szóban bonyolódik, az írott nyelvre pedig ennek megfelelően kisebb hangsúly tevődik, a könyv felépítése is ehhez az arányhoz próbál igazodni.
A kötet adatai:
Kötés: ragasztókötött
Formátum: B/5
Megjelenés éve: 2004
Terjedelem: 248 oldal