Új jelszó kérése
Új jelszó kérése
Kategóriák
Sikerlistánk
Bankkártyás fizetés
Tanúsítvány
SSL Certificate
Pénznem váltás
Facebook

Foxpost csomagautomaták

Foxpost banner

Pick Pack Pont

pickpack_logo

Marketing


Sorrend:

12

-15%
RÉGIÓ- ÉS TELEPÜLÉSMARKETING

Marketingorientált fejlesztés, márkázás

Szerző: Piskóti István

Akadémiai Kiadó, 2012

 

A településmarketing hatékony megszervezéséhez nyújt segítséget ez a könyv, amely gyakorlati megközelítésével könnyen alkalmazható ismereteket tartalmaz. Különös érdeme, hogy a marketing alapjait a szakterületre adaptálva mutatja be, ezért megértéséhez nincs szükség előzetes marketingismeretekre. Mind a gyakorlati szakemberek, mind a marketingképzésekben részt vevő hallgatók számára jól hasznosítható, szakmailag kiforrott, igényes és érdekes szakkönyvet tart a kezében az olvasó.         

 

Dr. Kandikó József, főiskolai tanár

a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke

 

 

 
5 450 Ft
Akció: 4 635 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
CÉGVEZETÉS ÉS MARKETING AZ E-KORBAN

Kis- és középvállalkozások újratöltve!

Szerkesztette: dr. Bíró Péter

T. bálint Kiadó, 2011

 

Olvasta, hogy választásokat nyertek a Facebookkal? Ön is alkalmazza már az üzleti életben? Hallotta, hogy vállalatok tevékenységüket a számítástechnika segítségével irányítják, hogy minimalizálják a tévedéseket? És Ön alkalmazza már a számítástechnikát? Tudta, hogy a reklámköltségek hatékonysága ma már jól mérhető? Ön méri?

 

Lehet-e hagyományosan céget vezetni a korszerű eszközökkel, a tegnapi tudással eredményesen alkalmazni a holnap eszközeit? Kötetünket a kkv – szektor tulajdonosainak, vezetőinek, vezető beosztású dolgozóinak ajánljuk. Olyanoknak, akik elég bátrak, hogy kérdezzenek, elég kíváncsiak a válaszokra, elég nyitottak, hogy az új ismereteket befogadják, és elég nagy az elszántságuk, hogy az új ismereteik alapján változtassanak.

 

Nekik szeretnénk segíteni!

 
3 490 Ft
Akció: 2 790 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
PUBLIC RELATIONS

Szerzők: Nyárády Gáborné dr., Dr. Szeles Péter

Perfekt Kiadó, 2011

 

A kiadvány a public relations elméletét és gyakorlatát összefoglaló alaptankönyv, melyet elsősorban a hazai és a határon túli BSc és BA alapszakok azon magyar nyelvű kurzusai számára készítettünk, ahol a public relations bevezető vagy önálló tárgyként szerepel, és kiegészítik olyan tantárgyak, amelyek a kapcsolat- és hírnévmenedzsment professzionális műveléséhez szükséges specifikus vagy komparatív ismereteket közvetítik (pl. média, médiatechnika, kommunikációkutatás és -tervezés, kommunikációs jog és etika).

 
4 590 Ft
-15%
FACEBOOK MŰHELYTITKOK

Marketing a közösségi hálón

Szerkesztette: Pankász Balázs, Nádasdy Krisztina

Publikon Kiadó, 2010

 

A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.

Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy pillantást vetnének rá.

 

 
3 999 Ft
Akció: 3 395 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETING THEORY AND PRACTICE

A Hungarian Perspective

Szerzők: Piskóti István, Rekettye Gábor, Lehota József, Berács József

Akadémiai Kiadó, 2004

 

This volume of the series was compiled by the heads of the marketing departments of Hungarian universities leading in the field of marketing education and research. The authors of the studies and essays that make up this 6th volume of the „Transition Competitiveness and Economic Growth" series dedicate the book to Professor Pál Tomcsányi, a member of the Hungarian Academy of Sciences on the occasion of his 80th birthday.

 

Professor Tomcsányi's name in Hungary is the hallmark of the creation of scientific based marketing. For Hungarian Pál Tomcsányi is what Philip Kotler is for the Americans, Heribert Meffert for the Germans, Peter Doyle for the British, and Matthew Meulenberg for the Dutch.

 
7 900 Ft
Akció: 6 715 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
TERMÉKÉLMÉNY

Szerzők: Becker György, Izsó Lajos

Akadémiai Kiadó, 2011

 

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.

 

Hámori Balázs egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

 
4 500 Ft
Akció: 3 825 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
ONLINE ÜZLET ÉS MARKETING

Szerzők: Novák Péter, Bányai Edit

Akadémiai Kiadó, 2011

 

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

 

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

 

 
3 750 Ft
Akció: 3 185 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
NONBUSINESS MARKETING

Szerzők: Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán

Akadémiai Kiadó, 2013

 

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.

 

 
5 950 Ft
Akció: 5 060 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
NEMZETKÖZI MARKETING

Szerkesztette: Tóth Tamás

Akadémiai Kiadó, 2008

 

Tóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes lesz bővíteni ezt a „példatárat", azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz: a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba.

 

Dr. Blahó András

tanszékvezető egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

Világgazdasági Tanszék

 
4 450 Ft
Akció: 3 780 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MULTIDIMENZIONÁLIS ÁRAZÁS

Szerző: Rekettye Gábor

Akadémiai Kiadó, 2011

 

Az árak jelentősége a társadalmi lét minden területén növekszik. Az új „világrendben" az árismeretek szélesebb körben terjednek - mind a gazdasági szakemberek, mind a fogyasztók körében. Az ár mellett az is rendkívül fontos az emberek számára, hogy a megvett termék az elvárt értéket jelentse számukra, azaz hasznossága az azonos árért kapható, hasonló árukhoz képest jobb legyen. A könyv e kérdéskörrel is részletesen foglalkozik. Ezért is örülök, hogy Rekettye Gábor újraírta sikeres, először 1999-ben megjelent könyvét - kiegészítve az azóta bekövetkezett változásokkal. Örömmel ajánlom ezt a könyvet a vállalati szakembereknek, a gazdasági felsőoktatás oktatóinak és hallgatóinak, valamint az árak iránt érdeklődő olvasóknak

 

Tomcsányi Pál akadémikus

 

 
4 400 Ft
Akció: 3 740 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETINGMENEDZSMENT

14. kiadás

Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip

Akadémiai Kiadó, 2012

 

A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb marketingszakkönyv szülessen meg. Törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet.

 
9 690 Ft
Akció: 8 235 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
MARKETING AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN

Szerző: Simon Judit

Akadémiai Kiadó, 2010

 

Az egészségügy középpontjában az egészségét elvesztett és azt visszaszerezni vágyó beteg ember áll, körülötte az orvos, a nővér, az asszisztens, a biztosító, a tulajdonos állam vagy önkormányzat, a hatóságok, a betegjogi szervezetek bonyolult szövevénye. A marketing alkalmazása pedig mindebben megerősítheti a beteg központi helyét, tisztázhatja a szereplők közötti egyenrangú folyamatokat, és kapaszkodót nyújthat a színpad másik felének berendezésére - az egészségmegőrzés és a prevenció racionális és egyenrangú cserekapcsolatokon nyugvó kialakítására.  Simon Judit munkája úttörő vállalkozás. Az irodalom széles áttekintésére alapozva találja meg a marketing helyét az egyén és a közösség életének olyan fontos metszetén, mint az egészségügy. A könyvben leírtak az egészségügyi intézmények vezetőinek, az egészségpolitikusoknak, az orvosoknak és a nővéreknek egyaránt hasznos ismereteket nyújtanak.

 

Dr. Réthelyi Miklós professor emeritus, a SOTE korábbi rektora

 
4 200 Ft
Akció: 3 570 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
KÍNÁLATMENEDZSMENT

Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet

Akadémiai Kiadó, 2009

 

A 21. század globalizált gazdaságát mindenütt, így Magyarországon is a piacon lévő vállalatok éles versenye jellemzi. Így van ez nálunk, az autóiparban is. A vállalatok elsősorban kínálatukkal versenyeznek egymással. A neves szerzők által megírt Kínálatmenedzsment című könyv gyakorlati szempontból is helyesen fókuszál a kínált termékek minőségére, a kapcsolódó szolgáltatásokra, az árakra és a termékek, illetve a kínálattevők imázsára. A könyv áttekinti a kínálat menedzselésének minden részletét - úgy, olyan stílusban, hogy az a gyakorlatban dolgozók számára is érthető, érdekes és tanulságos olvasmány lehet. Úgy gondolom, hogy ezt a könyvet nemcsak a marketing és az értékesítés területén dolgozóknak, hanem a vállalati menedzserek széles körének, még a termékfejlesztésben dolgozó fejlesztőmérnököknek és formatervezőknek is nyugodt szívvel ajánlhatom.

 

Eppel János

a Porsche Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója

 
5 250 Ft
Akció: 4 465 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
ELADÁSMENEDZSMENT

2012. évi utánnyomás

A személyes értékesítés folyamata és irányítása

Szerzők: Bauer András, Mitev Ariel Zoltán

Akadémiai Kiadó, 2008

 

A személyes eladás technikáiról, sikeres módszereiről számos kiadvány, könyv érhető el, és tréningek széles körű kínálata ígér üdvözítő megoldásokat. Ugyanakkor kevés az olyan igényes elemzés, mely az értékesítést szervező, irányító vezetőknek ad módszertani útmutatót a sajátos üzleti szituációkhoz, a többcsatornás értékesítési rendszerek menedzseléséhez, a szervezet működéséhez, illetve az értékesítők és üzletkötők támogatásához, motiválásához és ellenőrzéséhez. Bauer András és Mitev Ariel Zoltán könyve ilyen alkotás, ahol a vezetői döntésekről szóló fejezetek mellett megtaláljuk a személyes eladás, a tárgyalások sikeres lebonyolításának módszereit is. A könyv rendszerezettsége, szakmai, gyakorlati megalapozottsága jól szolgálja a felsőoktatás, s ezen belül különösen a marketing mesterképzés igényeit, valamint haszonnal olvashatják az értékesítés világában dolgozó szakemberek is.

 

Dr. Piskóti István

intézetvezető egyetemi docens, Miskolci Egyetem Marketing Intézet

 
4 750 Ft
Akció: 4 040 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
BEVEZETÉS A PIACKUTATÁSBA

Szerzők: Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta

Akadémiai Kiadó, 2006

 

A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.

 
5 690 Ft
Akció: 4 835 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A SZOLGÁLTATÁSMARKETING ALAPKÖNYVE

Szerző: Veres Zoltán

Akadémiai Kiadó, 2009

 

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

 

Domonkos András

vezérigazgató

Lombard Lízing Zrt.

 
5 750 Ft
Akció: 4 885 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
A MARKETING ALAPJAI

Szerző: Veres Zoltán, Szilágyi Zoltán

Perfekt Kiadó, 2011

 

A kiadvány a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-, a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.

 
4 200 Ft
A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS

Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina

Perfekt Kiadó, 2012

 

A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú, aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára.

 

 
3 200 Ft
-10%
MARKETINGKUTATÁS GYAKORLATA

Szerző: Tamus Antalné dr.

Saldo Kiadó, 2011

 

A marketing alapok - gyakorló feladatokkal című tankönyvre épülő kiadvány, melyről a szakemberek így vélekedtek:

 

A Tamus Antalné Dr. által készített „A marketingkutatás gyakorlata” című tankönyv olvasása után az első reakció az örömé és a gratulációé kell, hogy legyen.

Kutatásmódszertannal foglalkozó szakemberként valahányszor kezembe akad egy-egy új módszertani jegyzet vagy könyv, előre felteszem magamnak a kérdést, mit lehet vajon ezen a területen újat mondani vagy mutatni a hallgatónak? A legnagyobb tisztelettel jelentem, lehet! Erre pedig a Marketingkutatás gyakorlata című anyag és Tamus Antalné Dr. munkája tökéletes példa.

 
3 200 Ft
Akció: 2 880 Ft
Kezdete: 2016.05.01
A készlet erejéig!
-15%
NEMZETKÖZI MARKETING

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János

Dialóg Campus Kiadó, 2009

 

A magyar piacon nagyon aktuális és szükséges volt egy olyan könyv megjelentetése, amely röviden, tömören, szakszerűen és olvasmányosan összefoglalja az olvasó számára az alapvető tudnivalókat a nemzetközi marketing tárgykörében. Egyrészt azért, mert a magyar gazdaság fejlődésének egyik kulcskérdése továbbra is az, hogy vállalataink milyen teljesítményre képesek a nemzetközi versenyben. Másfelől, a többnyire hazai környezetben működő üzleti szervezetek számára is egyre inkább megmutatkoznak a verseny nemzetközi vonásai és követelményei, mivel a magyarországi piaci résztvevők között egyre több nemzetközi vállalatnak a magyarországi leányvállalata. A 2002-ben a legmagasabb árbevételt elért 20 vállalat között legalább 15 nemzetközi vállalatnak a magyarországi cége. A mai és a jövőbeli üzleti viselkedés számára egyre kevésbé elfogadható a marketingszemlélet, a vevőorientáció hiánya. Újdonsága a kiadásnak az, hogy néhány szemelvényt és mellékletet angol nyelven közlünk.

 
4 980 Ft
Akció: 4 235 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!

12

Sorrend:

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.