A COVID–19-VILÁGJÁRVÁNY HATÁSA A KISKERESKEDELEMRE

-15%
A COVID–19-VILÁGJÁRVÁNY HATÁSA A KISKERESKEDELEMRE

Szerzők: Sikos T. Tamás, Kovács András, Bányász Péter, Veresné Somosi Mariann, Lipták Katalin, Nyáry Gábor, Molnár Dóra, Agárdi Irma, Kovács Csaba, Kozák Ákos, Papp Vanda, Kozák Tamás

Szerkesztette: Sikos T. Tamás, Molnár Dóra

Ludovika Egyetemi Kiadó, 2022

3 229 Ft 

Az áthúzott ár a jelenleg érvényes ár alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

2 745 Ft
Kezdete: 2023.04.10   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Részletek
Ajánlatunk Önnek!
Adatok
Vélemények
Részletek

Kötetünk a Covid–19-világjárvány nemzetközi és magyarországi hatásait vizsgálja a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) szektorára – különös tekintettel a szomszédos országokban megfigyelhető kihatásokra. Vásárlói és kereskedői oldalról egyaránt elemezzük a pandémia által okozott felvásárlási sokkhatásokat. Kitérünk az egyes generációk vásárlásimagatartás-változásának elemzésére, hiszen ezek digitális érettsége markánsan eltérő, sőt más-más az egyes korcsoportok vásárlói igénye, jövedelmi helyzete és a vírusban való érintettsége, ahogy a koronavírus-helyzetre kialakított stratégiája is.

Olyan fontos kérdésekre keressük a választ, hogy történt-e valóban felhalmozás a vásárlás során, és ha igen, az melyik termékköröket érintette (például a műszaki cikkek, a barkácstermékek, a játékok, a sportszerek terén). Hogyan hatott a vásárlási szokások változására a járvány kitörése körében? Milyen irányba mozdult el a kereskedelem: tudott-e reagálni a hirtelen megnövekedett online piaci kihívásra? Milyen rendellenességeket mutat a magyar „pánikvásárlás” a bevásárlás gyakoriságában, a kiadások vagy a termékkerülés vonatkozásban? Milyen új lehetőségek nyílnak a jövőben a vásárlások során? Milyen kiberbiztonsági kérdéseknek kell meg felelni ehhez, és milyen módon segíti a mesterséges intelligencia a kereskedelmi folyamatokat? Milyen új innovációk várhatók a jövő kiskereskedelmében, és ennek hogyan tudnak megfelelni a hazai piac szereplői?

 

A kötet adatai:

Formátum: A/5

Kötés: puhatáblás

Megjelenés éve: 2023

Terjedelem: 332 oldal

 

Tartalomjegyzék:

Előszó

Molnár Dóra: Kelet-közép-európai körkép a világjárvány megfékezésére tett szakpolitikai intézkedésekről és a kiskereskedelem helyzetéről

Molnár Dóra: A Covid-19 nemzetközi hatása a FMCG-szektorra és a kiskereskedelemre

Sikos T. Tamás – Kovács András: A Covid-19 első hullámának hatása a kiskereskedelemre: a pánikvásárlás

Sikos T. Tamás – Kovács Csaba József: Generációk fogyasztási szokásai: az Y generáció és a 60 év fölötti nemzedék

Lipták Katalin: A „home office” hatása a vásárlási és fogyasztási szokások alakulására

Kovács András: A Covid-19 hatása a kiskereskedelmi ellátási láncra

Kozák Ákos: A hazai kiskereskedelem kettőssége és a Covid-19-járványra adott reakciók

Papp Vanda: Kommunikáció a Covid-19 idején a retailszektorban

Kozák Tamás: Online vagy offline módon kereskedjünk?

Veresné Somosi Mariann: Az ellátási láncok kockázatai a Covid-19 idején

Bányász Péter: A kiberbiztonság az FMCG-szektorban és a kiskereskedelemben

Agárdi Irma: Új utak a kiskereskedelemben, okoskereskedelem

Nyáry Gábor: Mesterséges intelligencia a kiskereskedelemben

Sikos T. Tamás: Innovációk és társadalmi elvárások a kiskereskedelemben

Ajánlatunk Önnek!
Adatok
ISBN
9789635317905
Kiadó
Ludovika Egyetemi Kiadó
Vélemények
shopmania.hu aprohirdetesingyen.hu arumagazin.hu vatera.hu simplepay_hu