Új jelszó kérése
Új jelszó kérése
Kategóriák
Sikerlistánk
Bankkártyás fizetés
Tanúsítvány
SSL Certificate
Pénznem váltás
Facebook

Foxpost csomagautomaták

Foxpost banner

Pick Pack Pont

pickpack_logo

Kommunikáció, média


Sorrend:


-20%
KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG ÉS KAMPÁNY A MÉDIÁBAN

Szerkesztette: Bajomi-Lázár Péter, Kotroczó Róbert, Sükösd Miklós

L’Harmattan Kiadó, 2007

 

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie. A politikai hatalom megtartásáért vagy megszerzéséért vívott kampány szinte permanenssé vált – és ezzel párhuzamosan növekedett az a nyomás is, amely a politikusok, a befektetők és a közönség részéről éri az újságírókat.

 
1 900 Ft
Akció: 1 520 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
TÁVOLABB A MÉDIÁTÓL. 2004-ES KAMPÁNYOK VIZSGÁLATA

Szerkesztette: Kiss Balázs

Kiadó: L’Harmattan Kiadó, 2006

 

Manapság szerte a demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kampányolásra és mindazokra az eszközökre, például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a médiát megkerülve érhetik el a választót. Ez alapján szokás premodern, modern és posztmodern kampányokról beszélni.

A tendencia érvényesül Magyarországon is. A szerzők a kötetben 2004 két kampányát, az európai parlamenti választásokat megelőzőt és a decemberi népszavazás kampányát egységes elméleti keretben vizsgálva jellemzik az egyes magyar pártok kampányait, felmutatják azok a premodern, modern vagy éppen posztmodern jellegét, továbbá a kampányok megjelenését a televízió-híradókban. Ezeken túl a kötet foglalkozik az európai választások német kampányával, valamint Gyurcsány Ferenc 2005-re is átnyúló kommunikációs stratégiájával.

 
2 200 Ft
Akció: 1 760 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
KÖZSZEREPLÉS

Szerző: Németh Erzsébet

Osiris Kiadó, 2006

 

Németh Erzsébet Ph.D. logopédus, szociálpszichológus a közéleti kommunikáció gyakorlatának és elméletének egyik legelismertebb hazai szakértője, kutatója és oktatója. Széleskörű társadalmi méretű kommunikáció nélkül a nagyobb vállalatok, a politikai, a társadalmi-, a tudományos szervezetek, szakmai ágazatok, érdekképviseletek tevékenysége ma már elképzelhetetlen. Ahhoz, hogy felkeltsük, és fenntartsuk a média érdeklődését, illetve csökkentsük a veszélyeket, a médiumok kezelésében jártas, tömegek számára hitelesen, szakszerűen és egyben érthetően, sőt érdekesen kommunikáló közszereplőkre van szükség.

 
3 480 Ft
Akció: 2 960 Ft
Kezdete: 2017.09.15
A készlet erejéig!
-15%
POLITIKAI KOMMUNIKÁCIÓ

Javított kiadás

Szerző: Mazzoleni, Gianpietro

Osiris Kiadó, 2006

 

Első magyarul megjelenő kötetében a szerző átfogó képet nyújt a politikai kommunikáció mai helyzetéről a politikai retorikától a választási kampányokig, a közszolgálati televízió válságától az újságírói foglalkozás etikai kérdéseiig. Alapos vizsgálatnak veti alá a mediatizált nyilvánosság szereplőit, a média és ezen belül a televízió politikai szerepét, a politika rítusait, szimbólumait és nyelvezetét. Részletesen tárgyalja a választási kampányt és annak kommunikációját, a politikai-választási marketing jelenségét, az állampolgár részvételét a politikában, a közvélemény-kutatások hatását, a politikai elit kiválasztódását és szerepét, s eközben az olvasó a politikai kommunikáció kutatási eredményeit is megismerheti.

 
3 280 Ft
Akció: 2 790 Ft
Kezdete: 2017.09.15
A készlet erejéig!
-15%
RETORIKA

Szerzők: Adamik Tamás, Adamikné Jászó Anna, Aczél Petra

Osiris Kiadó, 2004

 

A retorika elméleti és gyakorlati vetületeire egyaránt kitekintő tudományos kézikönyv a klasszikus diszciplína teljes bemutatására törekszik. A retorika több ezer éves történetének áttekintésével, a főbb fejlődési folyamatok kijelölésével és a fogalomtár rendszerszerű bemutatásával kezdődik a munka, amelyet azután a meggyőzés mint hatás és mint tulajdonság meghatározása, a hatás kiváltásának és létrejöttének, lehetséges megvalósulásának leírása, a szöveg és beszéd felépítésének tárgyalása, illetve a működéséhez szükséges elemek felsorolása követ. A könyv egyedülálló értékét adja a magyar retorikai tankönyv- és szakirodalom áttekintése és alapos vizsgálata. A kötetet közéleti kitekintés, valamint a retorika gyakorlati alkalmazásának területeit bemutató fejezetek zárják.

 
4 500 Ft
Akció: 3 825 Ft
Kezdete: 2017.09.15
A készlet erejéig!
MÉDIAETIKA

Szerző: Krokovay Zsolt

L’Harmattan Kiadó, 2003

 

Az etika az erkölcsi kérdések filozófiai tanulmányozása. A médiával kapcsolatban a legfontosabb erkölcsi kérdés az, hogy miként védhet meg minket a többség zsarnokságától. A szólásszabadság, mindenekelőtt a sajtó, a rádiózás és a televíziózás szabadságának tapasztalati vizsgálata azt mondja meg nekünk, hogy milyen a valóságban a mondanivaló nyilvános kifejezésének törvényes rendje. A filozófiai elemzés szembesíti a tényeket azzal, hogy milyennek kell, milyennek kellene lennie törvényes jogainknak, ha nem akarunk zsarnokságban élni. A tankönyv elsősorban nem a szerkesztőségek, hanem a filozófiai tanulmányokat folytató diákok és az érdeklődő olvasók számára kínál meggondolásra érdemes érveket. A vizsgálódás tanulságainak összegezését minden fejezet végén a legfontosabb fogalmak és összefüggések ábrájával, valamint ellenőrző kérdésekkel segíti. Abból indul ki, hogy megvizsgálja, mit ért Deák Ferenc a köztanácskozás szabadságán, s hogy miért kívánja meg John Stuart Mill szerint a valódi társadalmi fejlődés a cenzúra teljes megszüntetését. Annak mérlegelésével zárja a média etikájának elemzését, hogy megfontolja, abban a társadalomban, amellyel a nagy európai vallásháborúk lezárása óta kísérletezünk, miért kell ragaszkodnunk Európában, Amerikában és mindenütt a világon minden időszakos hisztéria ellenére is legelső szabadságunkhoz.

 
2 350 Ft
-20%
A KONVERGENS TELEVÍZIÓZÁS - WEB-TV-KÖZÖSSÉG

Szerző: Csigó Péter

L’Harmattan Kiadó, 2009

 

Televíziót úgymond mindenki látott már. Az internetről már azok is hallottak, akik még nem használták azt. Milliók kulturális horizontját,fantáziavilágát, identitását formálja ez a két eszköz. együtt és külön. Miközben mindannyian, akik tévét nézünk és internetet használunk, hiszünk valamit azok működéséről, és személyes tapasztalatainkat vidáman általánosítjuk, igen kevesen vannak azok, akik igazán tudják,hogy mi történik velünk - ezek által a csatornák által. Mi "csak nézünk, mint a moziban", s Csigó Péter lát mindannyiunkat együtt, s-kivételes módon-pontosan érti,hogy mit is jelent az új média szociokulturális kontextusa.

 
2 300 Ft
Akció: 1 840 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
  A KÖZSZOLGÁLATI MÉDIA ÉS AZ EURÓPAI VERSENYJOG. KÖZSZOLGÁLATISÁG A VÁLTOZÓ VILÁGBAN.

Szerzők: Tényi Géza, Bayer Judit, Nyakas Levente, Koppányi Szabolcs

L’Harmattan Kiadó, 2010

 

Az új évezred a média technológiai és tartalmi forradalmát is magával hozta. A közszolgálati média különösen nehéz helyzetbe került ezáltal, hiszen nem csupán a piaci és technológiai kihívásokhoz kell alkalmazkodnia, de a közszolgálatiság felfogásának változásából fakadó európai versenyjogi követelményekhez is.

Magyarországon mindezt még a közszolgálati média sajátos, térségünkre jellemző terhei is súlyosbítják: a gazdálkodási nehézségek és a nem kikristályosodott közszolgálati feladatkör. A kötet szerzői úgy vélik, az európai szemléletmód ez utóbbi problémák szintetizálásában és megoldásában is eszköz lehet azáltal, hogy áttekinthető, racionálisabb gazdálkodásra és a feladatkörök pontos meghatározására készteti a közszolgálati médiumokat. A kötet sorra veszi a médiakörnyezeti változásokat, és többek között részletesen elemzi az internetes megjelenés és az európai versenyjogi szabályok követelményeinek kérdését.

 
2 000 Ft
Akció: 1 600 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
A PILLANAT ZSARNOKSÁGA

Szerző: Thomas Hylland Eriksen

Fordította: Vaskó Ildikó

L’Harmattan Kiadó, 2009

 

„Ez a könyv abból a sürgető érzésből fakadt, hogy valami nagyon rossz irányba halad. Az elmúlt pár évtizedben egyre több időkímélő technológia jelent meg – a modern menedzserkalkulátortól kezdve az elektronikus postáig, hangposta, mobiltelefonok, szövegszerkesztők – és mégis, legtöbbünk alighanem éppen most van leginkább időszűkében. Nagyon úgy tűnik, jó úton járunk afelé, hogy annak a technológiának a rabszolgáivá váljunk, melynek fel kellene minket szabadítania.”

Eriksen merész és eredeti hangvételű könyvében az információs társadalom egyik legfontosabb mellékhatását, a „lassú idő” eltűnését mutatja be. A pillanat zsarnoksága alatt a kultúra önmaga legádázabb ellenségévé válik, mert a fejlődés visszaeséshez vezet. Mindenkinek, akinek ismerős az érzés, hogy soha nem jut ideje az igazán fontos dolgokra, mert mindig van valami más, amit előbb meg kell csinálnia, el kell olvasnia ezt a könyvet...

 
2 200 Ft
Akció: 1 760 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
KOMMUNIKÁLÓ KULTÚRÁK

Szerző: Konczos-Szombathelyi Márta

L’Harmattan Kiadó, 2008

 

A kötet a nyelvi és kulturális infrastruktúra, valamint a kultúraközi kommunikáció kérdéseit járja körül. Egy empirikus kutatás részletes bemutatása során arra is rávilágít, hogy a relatív földrajzi közelség és a történelmi-kulturális sorsközösség, vagy hasonlóság esetén sem tekinthetünk el az interkulturális sajátosságok figyelembe vételétől. A szerző a szerteágazó kommunikációs ismeretek birtokosaként olyan sajátos elméleti elegyet hoz létre, ami nagy haszonnal forgatható nemcsak az interkulturális kérdéskört vizsgálók, hanem valamennyi, a kommunikáció iránt fogékony olvasó számára. Magabiztosan mozog a tudományközi területeken, kiválóan integrálja a kommunikációtudománnyal, a nyelvészettel és a kultúrakutatással összefüggő területek ismereteit és eredményeit.

 
2 100 Ft
Akció: 1 680 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
VOLT EGYSZER EGY ESTI HÍRLAP

Szerző: Bernáth László

Dialóg Campus Kiadó, 2009

 

Volt idő, amikor Budapesten „az újság” szinonimája volt az Esti Hírlap. Ahonnan friss információkat lehetett szerezni a hétköznapi lét mindenki számára fontos tényeiről, friss híreket lehetett olvasni az aktuális külpolitikai eseményekről, ahol a bemutatót követő napon már délben, kritikát lehetett olvasni az előző esti színházi bemutatóról, recenziót az esti televíziós műsorok valamelyikéről, vagy sporteredményekről. A hírek mellett rövid tárcákat, hétköznapi, „emberi történeteket” is lehetett a lapban találni. Egyszóval ÚJSÁG volt az Esti Hírlap, olyan, amire az idősebbek még emlékeztek, s amilyennel az akkori fiatalok is örömmel ismerkedtek.

Bernáth László az Esti Hírlapnál kezdte, és e lapnál fejezte be hosszú újságírói munkásságát. E kis könyvben a lap történetéről, indulásától a megszűnéséig mesél, érdekesen, sztorizva, szubjektív sajtótörténetet kínálva az olvasónak.

 
1 480 Ft
Akció: 1 260 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
TANULJUNK KÖNNYEN, GYORSAN NYILATKOZNI!

Szerző: Bernáth László

Dialóg Campus Kiadó, 2001

 

Egyszer mindenkit megkérdeznek. Ne reménykedjen senki. Lehet, hogy még beszélni sem tud, de egy tolakodó tévériporter-lány, vagy rádióriporter fiú odanyomja a szája elé a bunkósvégű, cégfeliratos mikrofonját, hátha sikerül egy bugyuta kérdésre legalább valami gőgicsélő "választ" kicsikarni. Kis ország vagyunk, ehhez képest sok az újság, a tévé csatorna, a rádióállomás, nincs tanintézet, amelyik ilyen-olyan okból kikerülhetné a nyilvánosság kíváncsiskodását. Általában nincs is olyan foglalkozás, amelynek a képviselőit ne szólítanák meg a legkülönbözőbb alkalmakkor. Az iparosok, vállalkozók adóügyekben, a pékek a kenyér ára kérdésében, az irodai dolgozók a bürokráciai útvesztőinek ügyeiben szerepelnek a leggyakrabban. A jogászok közül az ügyvédek a kedvencek. Az áldozatot, különösen, ha már halott, igazán nem lehet megszólítani, a bűnöző pedig, állampolgári jogaira hivatkozik, de ott van helyette a jogász. Tőle mindig megtudhatjuk miért nem, vagy miért csak ennyire, vagy annyira felelős a védence. A politikusok persze mindig mindenről nyilatkoznak, mert ők hivatalból mindenhez értenek, s ha valamit mégis ügyetlenül fogalmaznak meg, azt ráfoghatják a pontatlan sajtóra.

E sorok írója, aki már majd fél évszázada űzi az újságíró - a kérdező - mesterséget, mint e kis könyvecske címe is mutatja, most elsősorban a "civilek", a hétköznapi nyilatkozók mellé szeretne állni.

 
1 980 Ft
Akció: 1 685 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
KOMMUNIKÁCIÓS FELADATGYŰJTEMÉNY

Szerző: Varga I. Erika

Dialóg Campus Kiadó, 2004

 

A Kommunikációs feladatgyűjtemény az elméleti ismeretek konkrét szituációkban való alkalmazását, kipróbálását teszi lehetővé. Rendkívül sokszínű, változatos gyakorlatanyag áll a felhasználó rendelkezésére. Az egyes fejezetekben megjelenő gyakorlatsor a fokozatosság elve alapján szerveződött. Különös gonddal kezeli a taneszköz a tréningszerű gyakoroltatást.

A kötetben az emberi beszédmagatartások szóbeli szövegműfajokkal, helyzetgyakorlatokkal és a közéleti szerep gyakorlásához nélkülözhetetlen műfajokkal jelennek meg, ugyanakkor nagy mennyiségű feladatot tartalmaz a nem verbális kommunikáció eszköztárának elsajátításához is. Ily módon hiánypótlónak tekinthető a feladatgyűjtemény.

 
1 480 Ft
Akció: 1 260 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
ÁLTALÁNOS MÉDIAISMERET

Szerző: Pikó András, Wisinger István, Zöldi László

Dialóg Campus Kiadó, 2007

 

A bolognai rendszerű felsőoktatás médiatudományi BA-képzéséhez készült tankönyv egyszerre szólítja meg a főiskolákon tanuló művelődésszervezőket, akiknek a végzés után dolguk lehet a médiával, a kommunikáció szakos hallgatókat, akik az alapismereti tantárgyak után valamelyik médium tanulmányozására szeretnének szakosodni.

Az új tankönyv szerzői az újságírás és a felsőoktatás elismert szakemberei. A kötet szerkesztésére is vállalkozó Zöldi László írta a nyomtatott sajtó-fejezetet, Pikó András a rádióról szólót, Wisinger István pedig a televíziós ismereteket dolgozta fel.

 
4 480 Ft
Akció: 3 815 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
AZ EGYSZEMÉLYES STÁB

Szerző: Havasi János

Dialóg Campus Kiadó, 2009

 

Az erősödő hírverseny nem hagyja érintetlenül a hagyományos tudósítói, riporteri munkát sem. Míg korábban két-három, sőt négyfős televíziós stábok érkeztek egy-egy esemény helyszínére, ma már egyre gyakoribb látvány hogy a képes-hangos tudósítás egyetlen személy nevéhez fűződik: ő a VJ, vagyis videojournalist. Magyarul: videóriporter.
Az újságírói munka magányos hőse ő, aki felismerte, hogy az operatőri, riporteri, hangtechnikusi, gépkocsivezetői tevékenység ötvözése nem csak nehézséget, hanem szinten korlátlan szabadságot jelent számára. A nap bármely szakában útra kész lehet – hiszen csak önmagát kell mozgósítania. A videóriporter eljuthat olyan helyszínekre is, ahová népesebb forgatócsoportot nem engednek be. Az „egyszemélyes stáb” munkája anyagilag is kifizetődőbb lehet.
Könyvünk azoknak a pályakezdő újságíróknak kíván segítséget nyújtani, akik kedvet éreznek arra, hogy tehetségüket videóriporterként egyedül kamatoztassák.

 
2 425 Ft
Akció: 2 060 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-15%
A KOMMUNIKÁCIÓ JOGI ALAPJAI

Szerző: Trócsányi Sára

Osiris Kiadó, 2004

 

A kötet a kommunikáció-, média- és újságíróképzés speciális igényeinek megfelelő jogi ismeretek bemutatására vállalkozik. Ennek elengedhetetlen kiindulási pontja az alkotmányos berendezkedés alapintézményeinek és az alapjogi rendszernek az ismerete. A könyv ezért az alkotmányosság alapkérdéseivel, a hatályos alkotmány kialakulásával és az annak alapján működő intézmények tevékenységének tárgyalásával kezdődik, majd az emberi és állampolgári jogok legalapvetőbb céljait és eszközeit tekinti át. Ezt követően tér át a szerző az információs jogok kérdéseire, ahol nemcsak az emberi méltósághoz való jog, a véleménynyilvánítás szabadsága és az információs önrendelkezési jog általános kérdéseivel foglalkozik, hanem részletesen kitér a szektorális jogokra és az adatvédelem szabályaira, valamint közli a témával kapcsolatos legfontosabb alkotmánybírósági határozatokat és adatvédelmi biztosi ajánlásokat is.

 
2 580 Ft
Akció: 2 195 Ft
Kezdete: 2017.09.14
A készlet erejéig!
-15%
A KÖZSZEREPLŐK SZEMÉLYISÉGI JOGAI

Szerző: Tattay Levente

Dialóg Campus Kiadó, 2006

 

A könyv az első munka Magyarországon, amely átfogó képet ad a közszereplők magánjogi, közigazgatási jogi és büntetőjogi védelméről. A műben mintegy 300 bírósági ítélet került feldolgozásra szakszerű csoportosításban (pl. polgári névvédelem, becsületvédelem, a képmás védelme) az elmúlt 16 év szakmailag legérdekesebb ügyeinek ismertetésével.

 
5 980 Ft
Akció: 5 085 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM

Szerzők: Juhász Lilla, Pintér Róbert

L’Harmattan Kiadó, 2006

 

Könyvünk célja, hogy az információs társadalom iránt érdeklődőknek ne különböző helyeken szétszórt és jelentős részben idegen nyelvű forrásokra kelljen hagyatkozniuk, amikor ismerkednek az információs társadalommal és annak fejlesztési gyakorlatával. Elsősorban olyan könyvet szándékoztunk írni, amely akár a laikusok számára is követhető formában ad lehetőséget a témával való barátkozásra. Azért is fontos ez, mert olyan interdiszciplináris területről van szó, amelyen segítség nélkül könnyű utat téveszteni. Nem teljesen tiszta például a témához kapcsolódó változásokat leíró fogalmi háló. A használatból gyorsan kikopó divatos fogalmak vesznek körül minket, amelyek tartalma nincsen pontosan definiálva. Mindezt tetézi, hogy az információs társadalommal kapcsolatos politikai tér is rendszeresen megváltozik, a fejlesztések hordozói és céljai is időről időre kicserélődnek, ahogy a technológiai trendekben is csak a változás az állandó, tárgyuk folyamatosan újdonsággal bír. Ennek megfelelően ez a könyv a folyamatos változások állandónak bizonyuló hátterét és elméleti gyökereit kívánja felvázolni.

 

 
2 500 Ft
Akció: 2 000 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
-20%
A KULTÚRA ÉS A TÖMEGKOMMUNIKÁCIÓ JOGI SZABÁLYAI

Második, átdolgozott kiadás

A kézirat lezárva: 2006. július 31.

Szerző: Dr. Kiss Zoltán

Lektorálta: Dr. Hajagos Éva

L’Harmattam Kiadó - Zsigmond Király Főiskola, 2006

 

Ez a könyv részletesen tárgyalja a kulturális terület és a kommunikáció – 2006 augusztusában hatályos – jogi szabályozását és intézményrendszerét, lehetőséget adva ezáltal a hallgatóknak és a téma iránt érdeklődőknek arra, hogy minden szükséges információhoz hozzájussanak, amit másképpen csak igen nagy mennyiségű és nehezen olvasható joganyag alapján tudnának megismerni. A kulturális jog keretében a szerző a kulturális igazgatáshoz, vagyis a kultúra hagyományos ágaihoz (művészetek, audiovizuális ügyek, közművelődés, közgyűjtemények, levéltárak, örökségvédelem) kapcsolódó jogi normákat és szabályrendszert ismerteti.

 
3 200 Ft
Akció: 2 560 Ft
Kezdete: 2017.06.01
A készlet erejéig!
  EFEMER GALÉRIÁK. VIDEOJÁTÉK KRITIKAI MEGKÖZELÍTÉSBEN - Elfogyott

Szerző: Kiss Gábor Zoltán

Gondolat Kiadó, 2013

 

Jelen kötet a negyvenéves videojáték közel tízéves elméleti és kritikai vitáiról, álláspontjairól és koncepcióiról nyújt áttekintést. Kritikus módon kezeli a videojátékról folyó beszéd elméleti, kritikai és fejlesztői koncepcióit, mivel a fogalmi változékonyságot, az iteratív jelleget tekinti a kifejezésforma legfontosabb sajátosságának. Kerüli továbbá az olyan elvont és sokat tárgyalt fogalmakat, mint az interakció vagy az immerzió, és a játékdesignhoz közelebbi megfelelőiket, a játék sürgetése, a játékérzés és az ágencia fogalmát használja. Az utóbbi fogalmak haszna elsősorban az, hogy kevéssé kötöttek a videojáték-elméletet uraló „játék vagy narratíva?” kérdése által, miközben érvényes és új válaszokkal szolgálnak az elméleti szempontból elcsépelt kérdésre.

 
2 790 Ft
MÉDIAJOG 2011 - Elfogyott

Tanulmányok a médiajog köréből

Szerkesztő: Prof. Dr. Homoki-Nagy Mária

HVG-ORAC Kiadó, 2012

 

A sajtószabadság gondolata szinte a könyvnyomtatás feltalálása óta foglalkoztatja az emberiséget. Ez szorosan kötődik a vélemény-nyilvánítás szabadságához, mely eszme a 19. század polgári átalakulásának időszakában vált különösen fontossá. A két szabadságjog érvényesítésének a gondolata szorosan összekapcsolódott, s csak az volt a kérdés, hogy az alkotmányjog területén vagy a polgári jog körében nyerjen szabályozást. Napjainkra a kérdés eldőlt. Mint alkotmányos szabadságjogokat a közjog, az alkotmányjogi normák rögzítik. A szerzők és a nyomtatott formában megjelenő gondolatok jogi védelmét a polgári jog hivatott szabályozni. Ez a kettősség biztosítja azt, hogy a szólás szabadságát úgy lehessen érvényesíteni, hogy azzal mások jogai ne sérüljenek.

 
1 990 Ft
A TÁRSAS LÉNY - Elfogyott

Az angol tizedik kiadás első magyar kiadása

Szerző: Aronson Elliot

Akadémiai Kiadó, 2011

 

A társas lény első magyar kiadása harminc évvel ezelőtt, 1978-ban jelent meg. Aronson  többször átdolgozott és kibővített, számos kiadást megért  könyve messze a legsikeresebb és legnépszerűbb szociálpszichológiai könyvvé vált Magyarországon.

 

A mostani kiadás, amely a legújabb, 2008-as, tizedik amerikai kiadás alapján készült, törzsanyagában megőrzi az előző kiadások szemléletét és szerkezetét, de az elmúlt évek szociálpszichológiájának számos kutatási eredmé­nyét is feldolgozza, elsősorban a társas megismerés, a társas kapcsolatok és a csoportközi viszonyok területén.

 
6 350 Ft
AUDIOVÍZIÓK - Elfogyott

Szerző: Zielinski, Siegfried

Gondolat Kiadó, 2009

 

A szerző színháztörténetet, germanisztikát, filozófiát, nyelvészetet és politikatudományt tanult, 1980 óta a Berlini Műszaki Egyetemen médiaspecialistája. 1993-tól a kommunikáció és a médiatudományok professzora. 1990 és 1993 között Salzburgban az egyetem audiovizuális tudományok professzoraként tartott előadásait fejlesztette tovább az Audiovíziók című kötetté, melyet a magyar változat számára átdolgozott és aktualizált. Zielinski mint az audiovíziós kommunikáció vezető német kutatója, szakértője, történésze, teoretikusa számos kötetet és tanulmányt publikált a moziról, a televízióról, a videóról. Huszonöt országban tartott előadásokat és szemináriumokat.

 
3 980 Ft


Sorrend:

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.